Hei! Meillä on vanha hieno takorautakaide puretulta ulkoalueelta vanhasta funkistalosta, ja haluamme käyttää sen uudelleen uudella parvekkeella.
Katso liitetty kuva. Punainen on kaide, ja punaiset poikkiviivat ovat tuet, jotka aiemmin oli valettu muuriin.
Ajatukseni oli kiinnittää kaide seiniin ja laittaa kumitassut vanhoihin tukiin, jotta ne seisoisivat parvekkeen peltipohjalla.
Kysymykset:
1. Onko tekniikka kiinnittää vain seiniin eikä lattiaan riittävä?
2. Kaide ei yllä seinään, vaan se eroaa noin 2-4 dm.
Mietin laittaa pitkän ruuvin hylsyllä kaiteen ja seinän väliin.
Tarvitsen konkreettisia vinkkejä kiinnitystekniikasta ja materiaalista.
Jos ei ole selkeää, mitä tarkoitan. Kysy vain lisää. Seuraan keskustelua.
Terveisin/
Stefan