Minulla on alumiinikaide lasiparvekkeellani, joka on irronnut kulmasta ja alkanut horjua, eikä mikään soittamani hantverkare jaksa tulla näin pientä "pikkuhommaa" varten. Tietääkö kukaan täällä, miten sen voisi painaa paikoilleen ja kiinnittää ruuveilla? Koska oikeita ruuveja ei ole kiinnitettäväksi, paitsi yksi kuusiokoloruuvi, joka katoaa, kun painan kaidetta, katso liitetty video.

Se näyttää ruostumattomalta, mikä se yleensä onkin.

Vaikea arvioida elokuvasta, mikä ruuvi on tarkoitettu kiinnittämään irtonainen osa.

Jos et välitä siitä, että voit purkaa sen, on olemassa erinomaisia liimoja, joita voi käyttää. Esimerkiksi alla olevaa Q-railing-liimaa olen itse käyttänyt useita kertoja. En kuitenkaan olisi yllättynyt, jos se itse asiassa olisi Loctite-tuote brändipakkauksessa, se käyttäytyy hyvin paljon kuten Loctite Sylinterin kiinnitys.

Voidaan suotuisasti käyttää kiihdyttimen kanssa, jotta se kovettuu nopeammin ja tulee vielä vahvemmaksi.

Mutta tarkoitukseesi riittää luultavasti ilman kiihdytintäkin, siitä tulee hämmästyttävän vahva.

https://www.bygghemma.se/inredning-...3SXxWqN4IOV8_QancRV3ZOXep3OTX3FIaArL9EALw_wcB

• Tykkään
lnvinzible
  • Laddar…
Jos kyseessä on asunto, ota yhteyttä hallitukseen / vikailmoitukseen. Se ei ole sinun vastuullasi siinä tapauksessa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.