Rakennan parveketta kotona ja ajattelin laittaa pari kohdevalaisinta, jotka valaisevat lattian. En kuitenkaan oikein tiedä, miten tämä toteutetaan tyylikkäimmin.
Ajatukseni on asentaa pieni laatikko, jossa kaksi 22x95-terassilautaa yhdistetään käännetyksi L-muodoksi tietä vasten. Sitten porataan reikiä tähän ja asetetaan kohdevalot siihen. Liitän kuvia siitä, miltä se näyttää nyt ja ideastani.
Voiko tämän ratkaista jotenkin kätevämmin/tyylikkäämmin?
Valitettavasti en voi asentaa upotettuja lamppuja nyt. Olisin pitänyt ajatella tätä aikaisemmin, sillä reuna, joka on lähimpänä seinää, ei ole tasainen.
Joten minun täytyy tehdä jokin ratkaisu piilottaakseni ruman reunan, joka on siellä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.