6 377 lukukertaa ·
9 vastausta
6k lukukertaa
9 vastausta
Pariovet???
Jos puhumme ulko-ovista, en usko, että pääset alle 15000:-.
Ei, jos haluat tyylikkään oven oikeilla peileillä ja ehkä myös yläikkunalla.
Me maksoimme 15 omastamme ja se oli mahtava hinta paikalliselta puusepältä. Todella hieno siitä tuli, 140x265 yläikkunalla.
Katso kylistä, jos siellä olisi joku, joka osaa tehdä ovia! Tosin se riippuu varmasti siitä, missä päin maata asuu.
/Jögga Piteåsta
Ei, jos haluat tyylikkään oven oikeilla peileillä ja ehkä myös yläikkunalla.
Me maksoimme 15 omastamme ja se oli mahtava hinta paikalliselta puusepältä. Todella hieno siitä tuli, 140x265 yläikkunalla.
Katso kylistä, jos siellä olisi joku, joka osaa tehdä ovia! Tosin se riippuu varmasti siitä, missä päin maata asuu.
/Jögga Piteåsta
Jäsen
· stockholm
· 483 viestiä
Ostin lasiovet 140 cm alle 8.000:- osoitteesta www.erafonster.com
Ne ovat oikeastaan tarkoitettu parvekkeelle, mutta voihan tietysti vaihtaa painikkeen ja laittaa tavallisen oven lukon, jos niin haluaa.
Tämä se oli:
http://www.erafonster.com/swedish/fontyp.asp?typ=EFDS/EFDK-PAR
Ne ovat oikeastaan tarkoitettu parvekkeelle, mutta voihan tietysti vaihtaa painikkeen ja laittaa tavallisen oven lukon, jos niin haluaa.
Tämä se oli:
http://www.erafonster.com/swedish/fontyp.asp?typ=EFDS/EFDK-PAR
Klikkaa tästä vastataksesi