2 828 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
"Paras ja halvin" ikkuna/ovitoimittaja
Tilasin heiltä 10 ikkunaa ja terassinoven keväällä. Kokemukseni ovat seuraavat:
- melko pitkä toimitusaika. Toimitus sujui muuten melko sujuvasti.
- tyhmää, että ikkunoissa ei ole uria ikkunapeltejä varten, mutta kirvesmies ja peltiseppä ratkaisivat sen ongelmitta.
+ kaikki mitat täsmäsivät ja kaikki ikkunat+ovi olivat mukana toimituksessa.
+ ikkunat näyttivät juuri siltä kuin halusimme ja vaikuttavat olevan hyvälaatuista.
+ hinta
- melko pitkä toimitusaika. Toimitus sujui muuten melko sujuvasti.
- tyhmää, että ikkunoissa ei ole uria ikkunapeltejä varten, mutta kirvesmies ja peltiseppä ratkaisivat sen ongelmitta.
+ kaikki mitat täsmäsivät ja kaikki ikkunat+ovi olivat mukana toimituksessa.
+ ikkunat näyttivät juuri siltä kuin halusimme ja vaikuttavat olevan hyvälaatuista.
+ hinta
Viimeksi muokattu:
Ostin 12 lippuikkunaa ja kaikissa oli vaurioita. He kiinnittävät myrskyhakaset kuminauhalla, joka hankaa ristiallasia kuljetuksessa. Ei ollut mahdollisuutta tarkistaa näitä ikkunoita niin perusteellisesti toimituksen yhteydessä, koska jäin seisomaan pinojen kanssa. Nyt he sanovat, että olisin vahingoittanut ikkunoita kantaessani niitä 10m.
Minun pitäisi saada purkki maalia!!!!
Varoitus.
Minun pitäisi saada purkki maalia!!!!
Varoitus.
Mihin et ole tyytyväinen?
Ikävää, että ikkunasi olivat vaurioituneet. Muistan että myrskykoukut ikkunoissani oli kiinnitetty ulkopuolelle kuminauhoilla, joten ne eivät olleet kontaktissa ikkunaan...
Pidä puoliasi, on heidän asiansa todistaa, että sinä olet vahingoittanut ikkunoita...
Pidä puoliasi, on heidän asiansa todistaa, että sinä olet vahingoittanut ikkunoita...
Husetpålandet sanoi:Ostin 12 lippuikkunaa ja kaikissa oli vaurioita. He kiinnittävät myrskykoukun kuminauhalla, joka hiertää ruudukoita kuljetuksessa. Ei ollut mahdollisuutta tarkastaa näitä ikkunoita yksityiskohtaisesti toimituksen yhteydessä, koska jouduin pitelemään lavoja paikoillaan.
Nyt he väittävät, että olisin vahingoittanut ikkunoita kantamalla niitä 10 metriä.
Minä saan purkillisen maalia!!!!
Varoitus.
Klikkaa tästä vastataksesi