2 838 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Paneeliseinä, jakorasiat. Kuinka tehdä?
Hei. Olen luvannut vaimolle asentaa paneeliseinän ja minulla on ongelma. Kaksi vanhaa "sähkörasiaa" on seinän yläosassa. Toinen niistä on kytketty ovikelloon, mutta aion poistaa sen. Kuinka minun pitäisi asentaa paneeli tämän alueen kohdalla?
Paneelin asettaminen suoraan ei onnistu. Muovinen rasian kansi työntyy muutaman millimetrin ulos ja metallinen vielä enemmän. Miten minun pitäisi ratkaista tämä? Ei kai rasian kansia voi poistaa ja asentaa paneelia suoraan sähkörasiaan ilman kantta?
Liitä kuvia ongelmasta.
Ystävällisin terveisin, Kim
Paneelin asettaminen suoraan ei onnistu. Muovinen rasian kansi työntyy muutaman millimetrin ulos ja metallinen vielä enemmän. Miten minun pitäisi ratkaista tämä? Ei kai rasian kansia voi poistaa ja asentaa paneelia suoraan sähkörasiaan ilman kantta?
Liitä kuvia ongelmasta.
Ystävällisin terveisin, Kim
Sen dosan, johon ovikello on yhdistetty, voisitko irrottaa kaapelit, jotka menevät ovikelloon, ja sulkea sen?
Muussa tapauksessa on olemassa korotusrinkejä, joita voi ostaa, mutta en ole varma, sopivatko ne vanhempiin dosoihin.
Muussa tapauksessa on olemassa korotusrinkejä, joita voi ostaa, mutta en ole varma, sopivatko ne vanhempiin dosoihin.
Tarkoitatko sitten, että minun pitäisi asettaa paneeli suoraan "reiän" päälle ilman mitään kantta?Grillen sanoi:
Reikä paneelissa rasioiden yläpuolella. Korotusrenkaat sitten rasioihin. Paneelin ulkopuolelle asetat rasialuukun, joka peittää reiän.
Rasioiden täytyy tietenkin olla saavutettavissa sen jälkeen kun olet asentanut paneelin.
Ovikellon ja sen rasiankin sinun pitäisi pystyä poistamaan.
Jos haluat jostain syystä upottaa rasiat, voit säädellä seinää masoniittinauhoilla tai puulla, jonka halkaiset muutaman millimetrin paksuuteen, niin rasioille on tarpeeksi tilaa.
Rasioiden täytyy tietenkin olla saavutettavissa sen jälkeen kun olet asentanut paneelin.
Ovikellon ja sen rasiankin sinun pitäisi pystyä poistamaan.
Jos haluat jostain syystä upottaa rasiat, voit säädellä seinää masoniittinauhoilla tai puulla, jonka halkaiset muutaman millimetrin paksuuteen, niin rasioille on tarpeeksi tilaa.
Vaikuttaa siltä, että ovikellossa on paristokäyttö, jos näin on, ne sijaitsevat yläpuolella olevassa laatikossa, kotelossa on luultavasti ollut vanha rämisevä, joka on korvattu Ding-Dongilla, voi myös olla muuntaja sijaitsevana sähkökaapissa, sinun on selvitettävä, eikö talossa pitäisi olla ovikelloa?
Toiseen, jonka ikä ei näy, voidaan asettaa niin sanotut korotusrinkulat päälle.
Toiseen, jonka ikä ei näy, voidaan asettaa niin sanotut korotusrinkulat päälle.
Klikkaa tästä vastataksesi