Hei!
Olen asentamassa uutta paneelia työpaikalleni, jossa on useita pistorasioita. Paneeli, joka asennetaan, on 6mm ja ne liimataan. Miten teen kaikkien pistorasioiden ja valokytkimien kanssa? Voiko niitä siirtää ulospäin?
Olen täysin vihreä tässä, joten otan vastaan yksinkertaisia vinkkejä, täysin ilman sähköasentajan palkkaamista.

I Isabelle Heed sanoi:
Hei! Olen aikeissa asentaa uudet paneelit työpaikallani, ja siellä on useita pistorasioita. Asennettava paneeli on 6 mm ja ne on tarkoitus liimata. Miten toimin kaikkien pistorasioiden ja valokytkimien kanssa? Voiko niitä siirtää ulos? Olen täysin vihreä tässä, joten yksinkertaisia vinkkejä, ilman että tarvitsee palkata sähköasentajaa, otetaan vastaan.
useimmissa tapauksissa rasioiden ruuvit voidaan ruuvata ulos pari mm (6 mm pitäisi olla ok). Joten jos asennat paneelin ja poraat reiät rasioita varten, sinun pitäisi pystyä kiinnittämään pistorasiat/kytkimet päälle tavanomaisilla ruuveilla sitten. Tarjolla on myös pidennysruuveja ja korotusrengasrasioita ostettavaksi, jos olemassa olevat eivät riitä.

Sähköasennusrasian korotusrengas ja kiinnitysruuvit, joita käytetään syvyyden säätämiseen seinäpaneelin asentamisen yhteydessä.

Kiitos paljon!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.