4 621 lukukertaa ·
5 vastausta
5k lukukertaa
5 vastausta
Paneelilauta 16x120 Tukholmassa...
Pohdin, tietääkö joku mahdollisesti mistä voisin löytää slätspont 16x120 Tukholman alueella. Olen tarkistanut Fredellsiltä, Lissmalta ja Byggollelta Nackassa - joko toimitusaika on kaksi viikkoa tai puutavaran pituudet ovat vakioita ja täysin hullunkurisia (yli 30 % hukkaa).
Puutavaraa tulee käytettäväksi makuuhuoneen seinille. Tausta on sellainen, että voin saumata juoksevasti ilman ongelmia - luuletteko, että se näyttää oudolta? Puutavara ei ole päätypontattua tietenkään, mutta voisi tehdä kevyen viisteen saumoihin.
Puutavaraa tulee käytettäväksi makuuhuoneen seinille. Tausta on sellainen, että voin saumata juoksevasti ilman ongelmia - luuletteko, että se näyttää oudolta? Puutavara ei ole päätypontattua tietenkään, mutta voisi tehdä kevyen viisteen saumoihin.
Soitan sinulle!
Olen myös alkanut etsiä massiiviparketin toimittajia, sillä on etuna, että puupalat ovat kalustekuivia ja useimmiten päätypontattuja, mutta se tulee hieman kalliimmaksi.
Ystävällisin terveisin,
Mathias
Olen myös alkanut etsiä massiiviparketin toimittajia, sillä on etuna, että puupalat ovat kalustekuivia ja useimmiten päätypontattuja, mutta se tulee hieman kalliimmaksi.
Ystävällisin terveisin,
Mathias
Olemme ostaneet Strängnäs brädgårdista.
Meillä oli kuitenkin hieman kapeampi, en tiedä onko heillä 120 hyllyssä.
He ovat ajaneet aiemmin Tukholmaan, en tiedä ajavatko he edelleen.
Kestää 1-1,5 tuntia ajaa peräkärryn kanssa.
Vinkki on soittaa
0152-331900
Meillä oli kuitenkin hieman kapeampi, en tiedä onko heillä 120 hyllyssä.
He ovat ajaneet aiemmin Tukholmaan, en tiedä ajavatko he edelleen.
Kestää 1-1,5 tuntia ajaa peräkärryn kanssa.
Vinkki on soittaa
0152-331900
Mitä mieltä olet byggmax furulattiasta 14 x 117 hintaan 89 kr/kvm? Olen asentanut sen lattiaksi maalle, ja se oli ihan OK. Päätypontti vähentää melkein kokonaan hukkaa. Kuitenkin kaikki pituudet ovat yhtä pitkiä, mikä aiheuttaa, että saumat menevät vinoon linjaan huoneen poikki. Ei kovin kaunista, mutta jos osia sovittelee hieman, se voi näyttää hyvältä. Yritän tehdä kuvan...
Edit: bild
Edit: bild
Ja byggmax osoittautui kyllä älykkäimmäksi vaihtoehdoksi. Ainoa ongelma siellä on, että se on hieman liian kostea nyt heti ruuvattavaksi. Sen pitäisi mielellään maata pari viikkoa ennen kuin sen laittaa, tietojen mukaan.
Se oli sen sijaan b-lajittelua siljanilta ttgolv.comin kautta, kalliimpaa, mutta pienellä tinkimisellä voin elää hintaeron kanssa.....
Mutta byggmax on kyllä "paras" vaihtoehto tähän tarkoitukseen.
Se oli sen sijaan b-lajittelua siljanilta ttgolv.comin kautta, kalliimpaa, mutta pienellä tinkimisellä voin elää hintaeron kanssa.....
Mutta byggmax on kyllä "paras" vaihtoehto tähän tarkoitukseen.
Klikkaa tästä vastataksesi