Hei!
Aion asentaa paneelin rapatulle kevytbetoniseinälle. Syynä on, että teen laajennuksen yhteyteen ja koska rappauksessa on joitakin halkeamia.
Naularima 28mm + paneeli, onko se ok vai pitäisikö olla jonkinlainen tuuli/kosteussuoja? Seinän sisäpuolella on lämmitetty tila (ei ylimääräistä eristystä tai kosteussulkua sisäpuolella, vain betoni + tapetti).