Hei!

Aion asentaa paneelin rapatulle kevytbetoniseinälle. Syynä on, että teen laajennuksen yhteyteen ja koska rappauksessa on joitakin halkeamia.

Naularima 28mm + paneeli, onko se ok vai pitäisikö olla jonkinlainen tuuli/kosteussuoja? Seinän sisäpuolella on lämmitetty tila (ei ylimääräistä eristystä tai kosteussulkua sisäpuolella, vain betoni + tapetti).
 
Käy vaan....
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.