Hei!
Haluamme purkaa 2 seinää keittiön ympäriltä. Toinen on kantava (noin 2m pitkä ja noin 30cm paksu) ja toinen (noin 2m pitkä ja 5-10cm paksu) on ohut ja ei-kantava. Meidän täytyy palkata rakennesuunnittelija mittaamaan! Me asumme Göteborgissa. Jos joku voi auttaa, olisimme erittäin kiitollisia!

Mitä rakentaja mittaa? Asutko talossa vai asunnossa?

Se on päätyrivitaloasunto ja tarvitsemme apua kantavan seinän vaihtolaskelmien tekemiseen. Minulla oli vähän kiire kirjoittaessani aiemmin.

Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on yhteystiedot suunnittelijalle, jonka olemme palkanneet jokin aika sitten.

• Tykkään
Nollkollmenglad
  • Laddar…
mexitegel mexitegel sanoi:
Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on yhteystiedot insinööristä, jota olemme käyttäneet jonkin aikaa sitten.
Myös minä tarvitsen insinööriä Göteborgissa. Olisiko teillä hyviä vinkkejä?

Olen lähettänyt PM.

Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on yhteystiedot insinöörille, jonka olemme palkanneet jonkin aikaa sitten.
Myös minä tarvitsen insinööriä Göteborgissa. Oliko teillä hyvä vinkki?

Alkaa melkein olla aika saada provision :D. Lähetän PM

• Tykkään
bossespecial
  • Laddar…
Alkaa melkein olla aika saada provision :D. Lähetän PM
Alkaa melkein olla utelias, kuka tämä kollega alalla on:thinking::D

B bossespecial sanoi:
Alkaa melkein kiinnostaa kuka tämä kollega alalla on:thinking::D
Ajattelin samaa. Mietin tietääkö se, että sillä on oma ketju.

• Tykkään
bossespecial
  • Laddar…
Millainen sopimus tehdään, kun yksityishenkilö palkkaa konsultin?

Yritys, joka palkkaa konsultin, tekee sen sopimuksella, joka viittaa ABK 09:ään, mutta onko se järkevää yksityishenkilönä? Rakennusurakassa käytetään ABS 09:ää ABT 06:n sijaan, koska yksityishenkilönä saa vahvemman kuluttajasuojan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.