1 909 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Palautuminen kosteusvauriosta
Hei,
Vahinkoteknikko on mitannut tänään kosteusvaurion aiheuttamat arvot, kuivain 2 viikkoa ja sitten lämmitysmatto 3 päivää. Hän katsoo, että on kuivaa.
Mittasin nyt itse tänä iltana, kun kirvesmies aikoo asentaa lattian huomenna.. mielestäni arvot ovat erittäin korkeita?!
Mittaus tehtiin heti, kun lämmitysmatto poistettiin.
Kuva 33 on viitearvo, jonka pidän kuivana.
Olen testannut autotallin puutavaraa, joka antaa noin 30.
Vahinkoteknikko on mitannut tänään kosteusvaurion aiheuttamat arvot, kuivain 2 viikkoa ja sitten lämmitysmatto 3 päivää. Hän katsoo, että on kuivaa.
Mittasin nyt itse tänä iltana, kun kirvesmies aikoo asentaa lattian huomenna.. mielestäni arvot ovat erittäin korkeita?!
Mittaus tehtiin heti, kun lämmitysmatto poistettiin.
Kuva 33 on viitearvo, jonka pidän kuivana.
Olen testannut autotallin puutavaraa, joka antaa noin 30.
Se voi olla, että mittaat liian lähellä metalliputkia ja saat virheellisiä arvoja. Mitä tapahtuu, jos mittaat samalta etäisyydeltä putkista mutta korkeammalta putkien suuntaisesti?
Sitten mittaria tulisi pitää 90 astetta mittapintaa vasten ja pitää myös poissa lattian/tien kulmasta useilla senteillä.
Sitten mittaria tulisi pitää 90 astetta mittapintaa vasten ja pitää myös poissa lattian/tien kulmasta useilla senteillä.
Tässä on esimerkki.Centano sanoi:
Se voi johtua siitä, että mittaat liian lähellä metalliputkia ja saat virheellisiä arvoja. Mitä tapahtuu, jos mittaat samalla etäisyydellä putkista, mutta korkeammalta ylös pitkin putkia?
Mittaria tulee pitää 90 asteen kulmassa mittapintaan nähden ja pitää erossa lattia/seinä-kulmasta usean senttimetrin verran.
45 cm putkesta.
Arvo 122 siellä, missä mielestäni näyttää kostealta (tummemmalta). Sitten kaksi mittausta vain muutaman senttimetrin sivuun, huomattavasti alhaisemmat arvot.
Juuri tuo tummempi läiskä on vähän outo, näyttää kuin olisi kosteutta pinnalla. Mittari, jota käytät, voi antaa vääriä arvoja, kun mittaat noin lähellä kulmaa.
Et voi sattumalta mitata kosteusosuusmittarilla, jossa on piikki? Mieluiten eristetyllä vasaraelektrodilla, jotta voit mitata syvemmältä.
Et voi sattumalta mitata kosteusosuusmittarilla, jossa on piikki? Mieluiten eristetyllä vasaraelektrodilla, jotta voit mitata syvemmältä.
eilen he suihkuttivat klorin, he väittävät, että se tulee siitä. Kosteusteknikko on mitannut tapeilla, tulos oli noin 25. Jäljellä oleva pieni kosteus jakautuu. He VAKUUTTAVAT, että on ok rakentaa uudelleen.Centano sanoi:
Juuri tuo tummempi kohta on hieman kummallinen, näyttää pinnalla olevalta kosteudelta. Mittari, jota sinulla on, voi antaa virheellisiä arvoja, kun mittaat näin lähellä kulmaa. Onko sinulla mahdollisuus mitata kosteusosuusmittarilla, jossa on tappimittaus? Mieluiten eristetyllä vasaraelektrodilla, jotta voit mitata syvyydeltä.
Jäsen
· Stockholm
· 4 630 viestiä
Uiskentele rauhassa ja aloita työ, kun mielestäsi se on tarpeeksi kuiva.
minä ja kosteusteknikko törmäsimme hieman, voisi sanoa.Workingclasshero sanoi:
Hän sanoo, että voi vain laittaa lattian, minä saan tämän rakennusmuovikalvon alle.
Järkevää? Tätä pintaa ei ole aiemmin kuivattu, koska muovi on ollut tämän betonin päällä ja huomio on ollut kosteudessa ikkunan alla, 1,6 m päässä. Katso putket kuvan yläosassa.
Jäsen
· Stockholm
· 4 630 viestiä
Kosteusasiantuntija?! Pitäisi lukea yksi numero, kuinka vaikeaa se voi olla?A Axel Svensson sanoi:minä ja kosteusasiantuntija olimme eri mieltä voi sanoa.
Hän sanoo, että voi vain laittaa lattian, tämä on minulla rakennusmuovin alla.
Kohtuullista? Tätä pintaa ei ole aiemmin kuivattu, koska muovi oli tämän betonin päällä ja painopiste oli ikkunan alla olevassa kosteudessa, 1,6m kauempana. Katso putkia kuvan yläosassa.
Klikkaa tästä vastataksesi