4 120 lukukertaa ·
22 vastausta
4k lukukertaa
22 vastausta
Pakkasrapautuminen vuoden vanhassa betonirapussa ulkona
Kyllästyttyämme vanhaan virheellisesti rakennettuun betonirappuun talomme eteen, palkkasimme yrityksen purkamaan vanhan rappumme ja rakentamaan uuden. Rappuun piti tulla 10 cm korkeat nousut (Olemme vanhempia), ja askelmien syvyys saisi olla mitä siitä tulee. Nyt, vuosi myöhemmin, rappu alkaa halkeilla pakkasen vuoksi, ja etsin valmistetta, joka tiivistää askelmapinnan ja tasoittaa sen. Olen googlaillut jonkin verran, mutta se ei ole ymmärrettävää ja luultavasti propagandan ohjaamaa. Onko joku, joka osaa tämän, varmaan kotonaan kemmian maailmassa.
Admin: En tiedä myöskään kirjoitanko oikeassa foorumissa!
Admin: En tiedä myöskään kirjoitanko oikeassa foorumissa!
Moderator
· Stockholm
· 57 843 viestiä
Aloittaisin reklamoinnilla yhtiötä vastaan, joka on tehnyt sen. Tähän tarkoitukseen on olemassa erityisiä betonilaatuja, jotka eivät murene pakkasessa.
Kysyin häneltä jo, mitä vastuuta hänellä on: Hän ei osaa mitään eikä halua tietää mitään. Joten vaikka painostaisin häntä, siitä vain tulee sotkua. Ei, haluan jonkun, joka osaa tämän, antamaan neuvoja, niin hoidan sen itse.H hempularen sanoi:
S Stol sanoi:Kyllästyttyämme vanhaan huonosti rakennettuun betonirapuun, joka johtaa taloomme, palkkasimme firman purkamaan vanhan rapun ja rakentamaan uuden. Rapun piti olla 10 cm korkeusaskelmat (Olemme vanhempia) ja askelpinnat saisivat olla mitä tulee. Nyt, vuosi myöhemmin, raput ovat halkeamassa pakkasen vuoksi ja etsin ainetta, joka tasoittaa askelpinnan ja sulkee sen. Olen googlannut hieman, mutta se on käsittämätöntä ja varmaan propagandan ohjaamaa. Onko joku, joka ymmärtää tästä, kai se kuuluisi kemian maailmaan.
Admin: En tiedä myöskään kirjoitanko oikeaan foorumiin!![]()
tasoitusmassa kuin betoni??
tarkoitatko 6998 betomix quick