11 950 lukukertaa ·
7 vastausta
12k lukukertaa
7 vastausta
Päivitä 70-luvun portaat.
Hei. Meillä oli ajatuksena remontoida portaikko, joka on peräisin siitä kun talo rakennettiin -76.
Olen täysin tietämätön rakennusalasta. Mutta voiko poistaa tuon kaiteen, joka menee kattoon asti? Jotain muita vinkkejä siitä, miten voisi remontoida? Onko joku remontoinut portaikkonsa ja voi näyttää tuloksensa? En tiedä mikä on suoraan mahdollista. Otamme tietenkin yrityksen suorittamaan remontin.
Terveisin
Olen täysin tietämätön rakennusalasta. Mutta voiko poistaa tuon kaiteen, joka menee kattoon asti? Jotain muita vinkkejä siitä, miten voisi remontoida? Onko joku remontoinut portaikkonsa ja voi näyttää tuloksensa? En tiedä mikä on suoraan mahdollista. Otamme tietenkin yrityksen suorittamaan remontin.
Terveisin
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Söpöt kissat! Säleikkö voidaan poistaa, sillä ei ole kantavaa toimintoa. Portaikko vaikuttaa olevan täysin massiivinen mäntypuu, joten sen voi vain hioa puhtaaksi. Vai onko askelmien yläpuolella jotain? Jos on, mitä? Parempi käsittelymenetelmä kuin kirkaslakka on kovavahaöljy, esim. Osmo. Tarvitsetteko todella yrityksen tähän?
Hei! Kyllä, siinä on ruskea kokolattiamatto.J justusandersson sanoi:Söpöt kissat! Säleikkö voidaan poistaa, sillä ei ole kantavaa toimintoa. Portaat näyttävät olevan täysin massiivista mäntyä, joten ne voi vain hioa puhtaiksi. Vai onko askelmien yläpuolella jotain? Jos on, mitä? Parempi käsittelymenetelmä kuin kirkaslakka on kovaöljyvaha, esim. Osmo. Tarvitsetteko todella ottaa tähän yrityksen?
Kyllä, meidän on varmaankin otettava yritys mukaan. Sekä minulla että miehelläni on peukalo keskellä kämmentä.
Valitsimme maton koirien takia ja ostimme sen paikallisesta Colorama-kaupasta. Tein jokaisesta askeleesta pahvimallin ja leikkasin sitten maton teräksisellä viivaimella ja terävällä veitsellä. Kesti vähän aikaa saada se täydelliseksi...F Fjanten sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi