5 670 lukukertaa ·
6 vastausta
6k lukukertaa
6 vastausta
Paisutuskäsitelty puuaita
Hei, aion rakentaa aidan painekyllästetystä puutavarasta pystylaudoilla.
Mietin, mitä lautoja minun pitäisi käyttää? Käytetäänkö yleensä terassilautaa vai ulkopaneelia, kuten esimerkiksi taloissa?
Kiitos etukäteen!
Mietin, mitä lautoja minun pitäisi käyttää? Käytetäänkö yleensä terassilautaa vai ulkopaneelia, kuten esimerkiksi taloissa?
Kiitos etukäteen!
Jäsen
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 viestiä
Suomessa on aitapuutavaraa, joka on tarkoitettu juuri aitakäyttöön. Sahanpuruiset 20x95 ovat yleensä kaikilta reunoilta pyöristettyjä ja kaikilta puolilta pohjamaalattuja. Oletan, että Ruotsissa on jotain vastaavaa. Jos aiot maalata aidan, sen ei tarvitse olla kyllästetty.
https://www.hartman.fi/sv/20x95-staketbrade-grundmalad-vit-khp-sx71
https://www.byggmax.fi/sv/staketbräda-20x95-p08020097
https://www.hartman.fi/sv/20x95-staketbrade-grundmalad-vit-khp-sx71
https://www.byggmax.fi/sv/staketbräda-20x95-p08020097
Paras vastaus
Painekyllästetty vaattelaudoitus/ulkopaneeli oli suositukseni. Mielestäni sahattu puoli on kauniimpi kuin sileä puoli.
Saatavana Hornbachissa, Bauhausissa ym.
Saatavana Hornbachissa, Bauhausissa ym.
Klikkaa tästä vastataksesi