1 717 lukukertaa ·
15 vastausta
2k lukukertaa
15 vastausta
Päästä eroon hajusta kylpyhuoneessa
Sivu 1 / 2
Hei!
Olen melko uusi radhusasunnossa. Vaikka myyjän palkkaama siivousyritys teki muuttosiivouksen, yläkerran kylpyhuoneessa on edelleen tallin/hevosen haju. Haju vaikuttaa tulevan muovimatosta. Tiedämme, että täällä asuneet harrastivat ratsastusta, joten on järkevää uskoa, että hajut johtuvat siitä. Olen pessyt lattian ja kaakelit saippualla. Onko muita aineita, joita minun pitäisi kokeilla? Minulla on 1,5-vuotias kotona, joten niiden on oltava terveydelle hellävaraisia.
Olen puhdistanut pesukoneen ja kuivausrummun, mukaan lukien suodattimet jne. Ne ovat päällekkäin, joten niiden alapuolen peseminen on hankalaa. Mutta voiko kaikki haju tulla sieltä?
Mitä mieltä olette, tarvitseeko minun ottaa paikalle puhdistusfirma? Vai kuinka ratkaisen tämän parhaiten?
Olen melko uusi radhusasunnossa. Vaikka myyjän palkkaama siivousyritys teki muuttosiivouksen, yläkerran kylpyhuoneessa on edelleen tallin/hevosen haju. Haju vaikuttaa tulevan muovimatosta. Tiedämme, että täällä asuneet harrastivat ratsastusta, joten on järkevää uskoa, että hajut johtuvat siitä. Olen pessyt lattian ja kaakelit saippualla. Onko muita aineita, joita minun pitäisi kokeilla? Minulla on 1,5-vuotias kotona, joten niiden on oltava terveydelle hellävaraisia.
Olen puhdistanut pesukoneen ja kuivausrummun, mukaan lukien suodattimet jne. Ne ovat päällekkäin, joten niiden alapuolen peseminen on hankalaa. Mutta voiko kaikki haju tulla sieltä?
Mitä mieltä olette, tarvitseeko minun ottaa paikalle puhdistusfirma? Vai kuinka ratkaisen tämän parhaiten?
Oletko varma, että haju tulee ratsastusvaatteista? Voisiko kyseessä olla jonkinlainen kosteusongelma? Jos olet varma, että haju tulee matosta eikä se liity kosteuteen, voit kokeilla vuokrata ozonaggregat vuokrausliikkeestä. On tärkeää noudattaa käyttöohjeita. Joillakin saneerausyrityksillä on käytössä BIO fräsch -aine, jonka voi tilata netistä. Se toimii yleensä esimerkiksi kissanpissan hajun poistamiseen. Ymmärrän, että ei halua märän hevosloimen hajua kylpyhuoneeseensa. Toivottavasti saat apua🙂
Ozonaggregat on oikea sana. Ei lager.
Ozonaggregat on oikea sana. Ei lager.
Viimeksi muokattu:
Oletko täyttänyt vesilukot?E Emilvar sanoi:Hei!
Olen suhteellisen uusi rivitalossa. Muutosta huolimatta, siivousyrityksen tekemän muuttosiivouksen jäljiltä on yläkerran kylpyhuoneessa edelleen tallin/hevosentuoksu. Tuoksu vaikuttaa olevan muovimatossa. Tiedämme, että he, jotka asuivat täällä, harrastivat ratsastusta, joten tuntuu järkevältä ajatella, että tuoksut johtuvat siitä. Olen kuurannut lattiaa ja laattoja saippualla. Onko muita aineita, joita minun pitäisi kokeilla? Minulla on 1,5-vuotias kotona, joten niiden täytyy olla terveydelle lempeitä.
Olen puhdistanut pesukoneen ja kuivausrummun, mukaan lukien suodattimet ja vastaavat. Ne ovat päällekkäin, joten niiden alla peseminen on hankalaa. Mutta voiko kaikki haju tulla sieltä?
Mitä mieltä olette, pitääkö minun kutsua puhdistusyritys? Tai miten ratkaisen tämän parhaiten?
On olemassa hajua poistavia suihkeita ja pitkäkestoisempia tuotteita, jotka toimivat kohtuullisesti, jos huoneessa on yleinen haju.
Ostin https://www.clasohlson.com/se/Yocoair-spray-luktborttagare-/p/34-259 ja sitten saman merkin pitkäkestoisen tuotteen.
Se ei ole ihmetuote, mutta huomasimme eron joissakin hajuissa.
Ne eivät ole kovin kalliita, joten se voi olla ensimmäinen askel kokeilla.
Ostin https://www.clasohlson.com/se/Yocoair-spray-luktborttagare-/p/34-259 ja sitten saman merkin pitkäkestoisen tuotteen.
Se ei ole ihmetuote, mutta huomasimme eron joissakin hajuissa.
Olen samaa mieltä! Käytetty menestyksekkäästi pienessä hotellissamme huoneiden kunnostamiseen kovettuneiden pikkulasten vanhempien & vaippojen jälkeen sekä kerran, uskon, että pariskunta joka asui, oli todellisia "keräilijöitä" kotona, joten he haisivat todella myös aamiaisella.Z z_bumbi sanoi:On olemassa hajuntappavaa suihketta ja pitkäkestoisempia pidikkeitä, jotka toimivat kohtuullisesti, jos huoneessa on yleinen haju.
Ostin [linkki] ja sen jälkeen pitkäkestoisen tuotteen samalta merkiltä.
Se ei ole mikään ihmetuote, mutta huomasimme eron tietyissä hajuissa.
E Emilvar sanoi:Hei!
Olen suhteellisen uusi asukas rivitalossa. Huolimatta myyjän palkkaaman siivousfirman muutto-siivouksesta, yläkerran kylpyhuoneessa on edelleen tallin/hevosen haju. Haju näyttää olevan kiinni muovimatossa. Tiedämme, että täällä asuneet olivat tekemisissä ratsastuksen kanssa, joten on järkevää ajatella, että hajut johtuvat siitä. Olen kuurannut lattian ja laatan saippualla. Onko muita aineita, joita minun pitäisi kokeilla? Minulla on 1,5-vuotias kotona, joten sen pitäisi olla turvallista terveyden kannalta.
Olen pessyt pesukoneen ja kuivausrummun, mukaan lukien suodattimet ja vastaavat. Ne ovat päällekkäin, joten niiden alapuolelta peseminen on hankalaa. Mutta ei kai se voi olla sieltä, mistä kaikki haju tulee?
Mitä luulet, pitäisikö minun kutsua puhdistusfirma tähän? Tai miten ratkaisen tämän parhaiten?
Kiitos vinkistä! Sain myös vinkin Bio freshistä, joten ajattelin kokeilla sitä. Muuten se näyttää lupaavalta vaihtoehdolta!Z z_bumbi sanoi:On olemassa hajuttomia suihkeita ja pitkävaikutteisia tuotteita, jotka toimivat kohtuullisen hyvin, jos hajua on yleisesti huoneessa.
Ostin [linkki] ja saman merkin pitkävaikutteisen tuotteen.
Se ei ole ihmetuote, mutta huomasimme eron tiettyjen hajujen kohdalla.
Olen nyt myös vaihtanut lattiakaivon sisäosan. Mutta näyttää siltä, että se on jäänyt hieman lattiamattoon. Olen pessyt Bio freshillä (laimennetulla), mutta se näyttää edelleen olevan kiinni.
Tuntuu nyt paljon paremmalta, mutta ei täysin poissa. Tuntuu, että ehkä minun pitäisi kutsua ammattilainen, jotta en jää paitsi jostakin tärkeästä.
Minkälaisen asiantuntemuksen puoleen minun pitäisi kääntyä tässä tapauksessa?
Tuntuu nyt paljon paremmalta, mutta ei täysin poissa. Tuntuu, että ehkä minun pitäisi kutsua ammattilainen, jotta en jää paitsi jostakin tärkeästä.
Minkälaisen asiantuntemuksen puoleen minun pitäisi kääntyä tässä tapauksessa?
Ocab osaa yleensä asiansa sekä kosteuden että erilaisten hajujen suhteen. Kuitenkin se on melko kallis palkata yksityishenkilönä. Aloittaisin puhumalla vakuutusyhtiöni kanssa kuullakseni, onko heillä vinkkejä. Jos kyseessä olisi kosteusongelma, on hyvä, että he tietävät tilanteen alusta alkaen. Jos ette halua ottaa vakuutusyhtiötä mukaan, ottakaa yhteyttä Ocabiin, joka on valtakunnallinen ketju.
Jos kyseessä on hajua tallista, niin se on orgaaninen. Oletko kokeillut Klorin-liuosta? Tämä poistaa melkein kaikki orgaaniset hajut, koska se muokkaa hajun lähdettä kemiallisesti hapettamalla. (1,5-vuotiaan ei tarvitse olla kotona juuri silloin, kun käytät Klorinia, jos siitä on huolta.)
Niin, en oikeastaan epäile kosteutta, minusta ei haise kovalti kosteus ja en ole nähnyt mitään kummallista, kylpyhuone tuntuu muuten suhteellisen raikkaalta. Mutta ehkä se kannattaa tarkistaa uudelleen? Tai muuten en oikein tiedä, keneen ottaa yhteyttä eteenpäin päästäkseni..?M Mrs November sanoi:Ocab osaa yleensä asiansa sekä kosteuden että erilaisten hajujen osalta. Kuitenkin melko kallista palkata yksityishenkilönä. Aloittaisin puhumalla vakuutusyhtiöni kanssa, jotta kuulisin, onko heillä jotain vinkkejä. Jos kyseessä on kosteusongelma, on hyvä, että he tietävät tilanteen alusta alkaen. Jos ette halua ottaa vakuutusyhtiötä mukaan, ottakaa yhteyttä Ocab:iin, joka on valtakunnallinen ketju.
Jos olet täysin varma, että kyseessä on vain hajuhaitta ilman muita syitä. Koska olet testannut Bio fräsch, niin jos olisin sinä, vuokraisin otsonilaitteen ja seuraisin huolellisesti ohjeita. On halvempaa vuokrata itse kuin palkata puhdistusyritys.
En voi oikein sulkea sitä pois, joten ehkä olisi parasta antaa jonkun katsoa sitä?M Mrs November sanoi:
Olen miettinyt otsonaattoria! Mutta olen kuullut, että haju voi palata? Miten ne koneet oikein toimivat?
Magnus E K
Talon omistaja
· Östergötland
· 4 612 viestiä
Magnus E K
Talon omistaja
- Östergötland
- 4 612 viestiä
Vaikuttaa vähän hassulta, että hevoset ovat käyneet suihkussa yläkerran kylpyhuoneessa eivätkä alakerrassa, mutta ehkä ne pitivät juoksusta portaissa?
Suosittelen siirtämään pesutornin ja puhdistamaan sen alta myös; riippumatta siitä, tuleeko haju sieltä, sinne kertyy paljon pölyä ja homeita, erityisesti jos alue on vaikeasti siivottava, jolloin puhdistus tehdään harvoin, eikä ehkä ollenkaan muuttosiivouksen yhteydessä.
Muokkaus: ja jos itse pesukone tarvitsee puhdistusta, upota kestävä pyyhe etikkaan ja pese se korkeimmassa lämpötilassa.
Suosittelen siirtämään pesutornin ja puhdistamaan sen alta myös; riippumatta siitä, tuleeko haju sieltä, sinne kertyy paljon pölyä ja homeita, erityisesti jos alue on vaikeasti siivottava, jolloin puhdistus tehdään harvoin, eikä ehkä ollenkaan muuttosiivouksen yhteydessä.
Muokkaus: ja jos itse pesukone tarvitsee puhdistusta, upota kestävä pyyhe etikkaan ja pese se korkeimmassa lämpötilassa.
Otettiin alta Bio Freshillä, ei ollut kovin mukava siellä alla 🤣Magnus E K sanoi:
Vaikuttaa vähän oudolta, että hevoset ovat käyneet suihkussa yläkerran kylpyhuoneessa eivätkä alakerrassa, mutta ehkä ne pitivät portaissa juoksemisesta?
Suosittelen siirtämään pesutornin ja puhdistamaan myös sen alta; siitä huolimatta mistä haju on peräisin, siellä kerääntyy paljon pölyä ja hometta, varsinkin jos se on vaikea puhdistaa, joten sitä tehdään harvoin ja ehkä ei edes muuttopuhdistuksessa.