Olen avannut kaksi ovea keittiön ja olohuoneen välille. Laitetaanko niiden ympärille listoja? En tiedä yhtään. Mieluiten en laittaisi, mutta onko se ok? Toinen niistä on joka tapauksessa tiukasti seinän vieressä.
 
  • Avoin väli seinässä keittiön ja olohuoneen välillä; käsittelemätön, puulattia ja tuuletin näkyvissä.
  • Avoin oviaukko valkoisessa seinässä, joka yhdistää olohuoneen ja keittiön; lattialla näkyy puulattiaa ja rakennustarvikkeita toisella puolella.
P
Jokainen tekee niin kuin haluaa.

Ovet verhoillaan tyypillisesti listoilla, koska muuten jää rako karmien ja seinän väliin.
 
  • Tykkään
jamaica
  • Laddar…
Oviaukko sisätiloissa on täysin ulkonäköä varten. Kun asennat ovikarmia seinässä olevaan aukkoon, on helppo tapa saada se näyttämään siistiltä peittämällä raon karmin ja seinän välillä peitelistalla. Mutta sen voi tehdä myös muilla tavoilla. Ja jos sinulla ei edes ole ovea, vaan pelkkä aukko, ei ole edes mitään rakoa peitettävänä.
 
  • Tykkään
jamaica ja 2 muuta
  • Laddar…
Ok tuhat kiitosta molemmille! Sitten luultavasti jätän sen olemaan, kun toinen ei kuitenkaan toimi.
 
Miten päätit tehdä? Valokuvat lopputuloksesta? :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.