2 031 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Ovikotelot tai ei
Oviaukko sisätiloissa on täysin ulkonäköä varten. Kun asennat ovikarmia seinässä olevaan aukkoon, on helppo tapa saada se näyttämään siistiltä peittämällä raon karmin ja seinän välillä peitelistalla. Mutta sen voi tehdä myös muilla tavoilla. Ja jos sinulla ei edes ole ovea, vaan pelkkä aukko, ei ole edes mitään rakoa peitettävänä.
Klikkaa tästä vastataksesi


