1 523 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Oviaukko reikäbetonissa
Hei,
Olemme tehneet aukon kellarin seinään, joka on tehty reikäbetongista, ja asentaneet siihen oven.
Nyt olisi aika siistiä ja haluaisin tietää, miten minun kannattaisi viimeistellä oven avauksen kulma.
Käytänkö jonkinlaista kiinnityslaastia tai muurauslaastia sekä tasoitetta lopuksi saadakseni siistin 90 asteen kulman?
Olemme tehneet aukon kellarin seinään, joka on tehty reikäbetongista, ja asentaneet siihen oven.
Nyt olisi aika siistiä ja haluaisin tietää, miten minun kannattaisi viimeistellä oven avauksen kulma.
Käytänkö jonkinlaista kiinnityslaastia tai muurauslaastia sekä tasoitetta lopuksi saadakseni siistin 90 asteen kulman?
Jos kyseessä on sisäseinä, kipsirappi on helppo käyttää. Rappaa ensin, aseta metallinen "rappauskulma" ja vedä tasaiseksi. Odota sitten kunnes rappaus alkaa kovettua hieman ja tasoita haluttuun rakenteeseen.
Imuroi huolellisesti irtonainen pöly pois ja kostuta (lähes märäksi) alusta ennen kuin alat levittää kipsirappia.
Imuroi huolellisesti irtonainen pöly pois ja kostuta (lähes märäksi) alusta ennen kuin alat levittää kipsirappia.
Tarvitseeko pinta pohjustaa ensin?anders07 sanoi:
Koko betoniseinä on myös melko epätasainen, voinko käyttää siellä hopspika tasoittaakseni kaiken? Sitten käyttää vähän kittiä pienten epätasaisuuksien korjaamiseen.
Ei, vain kostutetaan (ja pölyt poistetaan kunnolla), ei pohjamaalia.MVJK sanoi:
On parasta saada pinta tasaiseksi laastilla, mutta jos ei tule kosteutta, voit levittää kitin.
Muista, että kipsilaasti kovettuu erittäin kovaksi eikä sitä voi hioa!
Voit levittää kipsilaastia erissä, mutta sinun täytyy jättää alempi kerros "epätasaiseksi", jotta seuraava kerros tarttuu kunnolla.
Klikkaa tästä vastataksesi
