Olen juuri saanut valmiiksi ruokakomeroni. Siinä on maalatusta MDF:stä tehty ovi, jonka koko on 40x195. Nyt muutaman viikon jälkeen se alkaa näyttää vähän banaanimaiselta. Ylä- ja alakulmat taipuvat ulospäin. Arvaan, että tämä johtuu siitä, että ruokakomeron ilma on hieman kostea, koska siellä on ilmanvaihtoaukko.

Yritin eilen laittaa pari magneettilukkoa, mutta ne eivät jaksaneet vetää kulmia tarpeeksi sisään. Joten mietin nyt, jos vahvistaisin ovea sisältä jollain tavalla. Ehkä alumiininen L-profiili, jonka ruuvaan etureunaan kiinni?

Minulla on pari samanlaista ovea toisessa kaapissa (ilman tuloilman venttiiliä) ja ne ovat edelleen tasaisia. Joten en usko, että reklamointi on vaihtoehto. Sama ongelma toistuu varmasti.

Onko muita vinkkejä ratkaisuksi?

Oletko maalannut sen molemmilta puolilta? Jos se on maalattu vain yhdeltä puolelta, se voi olla syynä siihen, että se vääntyy.

Se on maalattu tehtaalta molemmilta puolilta.

hauska juttu, olen valmistanut vaatekaapin oven tavallisesta mdf-levystä, joka on päällystetty paneelilevyllä. Paneelilevy kiinnitettiin vähän liimalla ja nastoilla, sitten se maalattiin valkoisella maalilla. Mikään ei väänny siellä, 3 saranaa ja 1 magneettilukko.

http://www.nybleus.se/hus/gallery/images/badrumnedre/window.php?192

J

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.