Aloitin ketjun "Ovet ja ikkunat" (http://www.byggahus.se/forum/fonster-dorrar/235049-satta-dorr-i-vinkel.html) mutta tämä saattaa olla parempi foorumi?

Olen edennyt hieman ajatuksissani:

Värikoodattu rakennuskaavio, esittää ovenkarmin, eristyksen ja eri rakennusmateriaalit kuten kipsilevyt ja vesisuojakerrokset.

Tummanliila = Kiinnityslaasti/laatta/sauma
Vaaleanvihreä = Vesieristys
Oranssi = Kylpyhuonelevy
Turkoosi = Rakennevaneri
Musta = Koolausto/Eriste
Sininen = OSB
Vaaleanpunainen = Kipsi
Punainen = "Kolmioseinät"
Vihreä = Ovi karmeineen
Harmaa = Mahdollinen lisäkipsilevy

Onko tämä oikein ajateltu vai olenko täysin hakoteillä?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.