Hei Bullen,

Minulla on ongelma. Tämä on ehkä kuin kiroilisi kirkossa, mutta olen kyllästynyt remontointiin ja olen saanut täyden ideakuivion. Kylpyhuoneremontin jälkeen, joka meni "hieman" pieleen, jäimme betonipintaiseen asuntoon ja olemme joutuneet toimimaan hyvin paljon ad hoc. Se, mikä taas on muuttumassa keittiöksi, oli aiemmin ovi. Kuitenkin karmit piti poistaa lattian purkamisen yhteydessä, itse ovi on ollut poissa jo pitkään. Samassa yhteydessä katosi hieman siitä fantastisen huonosta "tasoiteesta", jota he käyttivät vuonna 1939, jolloin talo rakennettiin. Emme oikein tiedä, miten nyt pitäisi toimia. Se on funkisasunto. Aukko on 10 cm yläreunassa ja 11-13 cm oikealla puolella (kuva 1).

Meillä on muutamia vaihtoehtoja, houkuttelevin on jättää se sellaiseksi ja markkinoida sitä "patinana" tai "viehättävän ainutlaatuisena", kun myymme kurjuuden. Sen lisäksi harkitsemme;

vaihtoehto 1: Rakentaa jonkinlainen kaari (silloin tarvitsisin apua, miten pitäisi toimia, askel askeleelta, kuin olisin 5-vuotias)

vaihtoehto 2: Laittaa karmit takaisin mutta jättää ovi pois, sillä se joko lyö päänsä tulevassa ruokapöydässä istuvaan tai törmää jatkuvasti kylpyhuoneen oveen. Kuitenkin siitä tulee liian kapea ovilistoille vasemmalla puolella, joten se ei ole erityisen kaunis vaihtoehto,

vaihtoehto 3: Taianomainen ratkaisu, jonka te forumilla toimitatte.

Kapea huone, jossa on avoin ovi, valkoiset seinät ja lattialautoja pinottuina vasten ikkunaa. Renoveeraus kesken. Halkaileva seinän avautuma ilman karmiä, oikealla puolella kipsi tai rappaus puuttuu, näkyy vanhan remontin jäljet. Oveton oviaukko betoniseinässä funkisasunnossa, jossa näkyy vanhaa rappausta ja kaapeli. Vasemmalla valokatkaisin, taustalla ovi. Seinärakennustyömaa, josta puuttuu ovenkarmi; paljastunut betonikohta ja palaneen vanhan rappauksen jäänteitä. Oviaukon oikea puoli näkyy kuvassa.

Korjaa rappaus, tasoita ja maalaa.
Valmis:)

A Argastesnickaren sanoi:
Korjaa rappaus, tasoita ja maalaa.
Valmis:)
Se kuulostaa melko helpolta vaihtoehdolta, kiitos! :-) Tarvitsenko kehikoita? Toimiiko se Knauf Rotband handgipsputs? (Olen työskennellyt sen kanssa ennen ja tunnen, että hallitsen sen)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.