Olen alkanut varovaisesti kartoittaa ulko-ovimarkkinoita, nykyinen ei ole suoraan sanottuna kaunis. Mutta kaikilla verkkosivuilla kohtaan vain iloista luetteloa 9x20, 10x20, 10x21 etsiessäni mittoja. Oletan, että ne ovat desimetreinä, mutta ovatko ne tarkkoja? Ovenlehti vai karmin? Minulla on talossa aukko, johon uusi ovikarmi pitäisi mahtua. Oletan, että tämän takana on jokin standardi, jos joku voisi antaa vinkkejä, olisin onnellinen.
 
Mitat annetaan moduulimittana dm. Ne osoittavat kuinka suuri aukon tulee olla. Karmin on sitten oltava 15-20 mm pienempi, jotta se voidaan sovittaa aukkoon. ;)
 
Hirmuisen kiitos :D
Niin yksinkertaista se oli...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.