Hei!
Olen suunnittelemassa matkaa Puolaan tai ehkä Viroon. Olen etsinyt tietoa kuin hullu, mutta monet keskustelut ovat vanhoja.
Olen kiinnostunut alueista, joilla on hyvä tarjonta, ei vain Gdanskissa/Gdyniassa, vaan esimerkiksi Varsovassa.
Etsin kodinkoneita (Gaggenau),
kylpyhuonekalusteita (Axor ja Grohe),
marmoria ja kaakeleita ja mahdollisesti massiivipuulattioita
Schuco-ikkunoita/liukuovia
Keittiöitä ja olen löytänyt Dadan ja Molteni &Co:n Varsovasta, jotka kiinnostavat minua, joten kiinnostus kaupallisiin alueisiin/keskuksiin, joissa on hyvä tarjonta tällä listalla olevista tuotteista Varsovassa tai sen ympäristössä.

Kiitos etukäteen!

Heippa, työskentelen Puolassa kuljetus- ja logistiikka-alalla ja siksi tiedän vähän enemmän kuin tavallinen ihminen yleisesti rakennustarvikkeiden, kodinkoneiden ym. hankinnoista. Lähetä minulle sähköpostia niin voin auttaa sinua jos haluat..

j.knap@bfinternational.pl

PL1517 PL1517 sanoi:
Hei!
Olen suunnittelemassa matkaa Puolaan tai mahdollisesti Viroon. Olen etsinyt tietoa kuin hullu, mutta monet keskustelut ovat vanhempia.
Olen kiinnostunut alueista, joissa on hyvä tarjonta, ei vain Gdanskin/Gdynian alueella, vaan myös esimerkiksi Varsovassa.

Etsin kodinkoneita (Gaggenau)
kylpyhuonekalusteita (Axor ja Grohe)
marmoria ja laattoja ja mahdollisesti massiivipuulattioita
Schuco-ikkunoita/liukuovia
keittiöitä ja olen löytänyt dada ja molteni & Co Varsovassa, mikä kiinnostaa minua siksi, että etsin kauppa-alueita/keskuksia, joissa on hyvä tarjonta tälle listalle kuuluvista asioista Varsovan ympärillä.

Kiitos etukäteen
Hei, kävitkö siellä ja shoppailitko sitten?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.