5 385 lukukertaa ·
11 vastausta
5k lukukertaa
11 vastausta
Ostin vahingossa 170 käsittelemätöntä runkopuuta!
Moro.
Harvinaisen stressaavan viikon jälkeen aloitin vihdoin loman ostamalla puutavaraa ja perustuspalikoita meidän verannalle.
Kuitenkin kävi ilmi, että olin ostanut kyllästämättömiä palkkeja!!?
Veranta tulee olemaan noin 32 neliömetriä, josta 16 katoksen alla.
Nyt mietin, onko minulla 100 metriä puutavaraa kotona, jota ei voi käyttää, vai toimiiko se, jos öljyän tarpeeksi hyvin?
//Jori
Harvinaisen stressaavan viikon jälkeen aloitin vihdoin loman ostamalla puutavaraa ja perustuspalikoita meidän verannalle.
Kuitenkin kävi ilmi, että olin ostanut kyllästämättömiä palkkeja!!?
Veranta tulee olemaan noin 32 neliömetriä, josta 16 katoksen alla.
Nyt mietin, onko minulla 100 metriä puutavaraa kotona, jota ei voi käyttää, vai toimiiko se, jos öljyän tarpeeksi hyvin?
//Jori
Aion soittaa Byggmaxille huomenaamulla.
Mutta jos he eivät ota puutavaran palautusta, niin joudun kohtaamaan sen, että minun täytyy käyttää puutavarani.
Mikä on imp:n vs oimp:n käyttöikä?
(Onneksi pää pysyy kuitenkin paikallaan
)
Mutta jos he eivät ota puutavaran palautusta, niin joudun kohtaamaan sen, että minun täytyy käyttää puutavarani.
Mikä on imp:n vs oimp:n käyttöikä?
(Onneksi pää pysyy kuitenkin paikallaan
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 258 viestiä
Puhuin juuri Byggmaxin kanssa ja he eivät ota puutavaraa takaisin.
Joten täytyy kuitenkin öljytä se..
Onko kenelläkään tietoa, mikä käyttöikä tässä tapauksessa on?
Jos minun täytyy vaihtaa noin 2-3 vuoden kuluttua, niin ehkä on parempi olla rakentamatta minun puutavaraani.
Joten täytyy kuitenkin öljytä se..
Onko kenelläkään tietoa, mikä käyttöikä tässä tapauksessa on?
Jos minun täytyy vaihtaa noin 2-3 vuoden kuluttua, niin ehkä on parempi olla rakentamatta minun puutavaraani.
Harmillista, syy olla ostamatta Byggmaxilta kuulostaa siltä..Jozobozo sanoi:
Tosi huonoa, ne firmat joilta ostan, ottavat palautukset käytännössä kaikesta, jos se on käyttämätöntä. Olen juuri palauttanut seinäasennettavan WC-pöntön, joudun maksamaan kuljetuksen takaisin Swedbergsille, mutta mielestäni se on ok.Jozobozo sanoi:
Kunnon rakennusliike ottaa tietenkin vastaan käyttämätöntä puutavaraa palautuksena viikon kuluttua, jos ostaa sen sijaan kyllästettyä samasta firmasta.
Aika tyypillistä Byggmaxia ja muita ``halpaketjuja´´, palvelu on hyvin huonoa ellei olematonta ja hinnat eivät ole HALVIA, jos vertaa paikalliseen kauppiaaseen, niin heillä on usein sama metrihinta + heillä on usein puutavaraa 30 cm välein, joten hukka on pienempää.
Klikkaa tästä vastataksesi