Kun rakensimme talomme noin 1,5 vuotta sitten, tilasin kaiken puutavaran saunaan virolaiselta sivustolta saunainter.com ja olin erittäin tyytyväinen tulokseen. Kuljetus tuli perille ajallaan, puutavara oli erittäin hyvälaatuista ja säästin noin 30-40% (kuljetus mukana) verrattuna siihen, että olisin ostanut sen täällä kotimaassa.

Joten nyt kun minulla on muutamia uusia projekteja alkamassa, ajattelin kysyä, onko jollakulla tietoa verkkokaupoista Baltian maissa/Puolassa/Saksassa, joista voisi hankkia puutavaraa. Aion muun muassa rakentaa pergolan ja tekisin sen mielelläni siperialaisesta lehtikuusesta, koska olemme rakentaneet muun terassin lehtikuusesta, mutta hinnat ovat täällä aivan järjettömiä, erityisesti paksuista mitoista – ehkä ne voisivat olla järkevämpiä siellä, ajattelin.

Onko jollakulla hyviä vinkkejä? Kaikki tuontiketjut, jotka olen löytänyt täältä foorumilta, ovat useita vuosia vanhoja, mutta tuskin olen ainoa, joka on ajatellut näitä asioita viime vuosina?

Olen samaa mieltä, että rahaa voi säästää, eräs tuttava on alkanut luonnostella terassia ja meidän pitäisi alkaa selvittää, mitä maksaisi saada kaikki kotiin ulkomailta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.