Hei, tarvitsisin pienen palan mineritiä asettaakseni sen takan putken yläpuolelle, noin 50x50 cm riittäisi. Rakennuskauppani myy vain 240x120, jotka maksavat yli 600 kruunua 13 mm levystä.

Mistä voisi saada pienempiä paloja?

Terveisin
Pagge

On yleensä vaikeaa löytää pieniä palasia kaikentyyppisistä levymateriaaleista. Jos olet onnekas, he ovat saattaneet rikkoa levyn äskettäin, joten se lojuu jossain ja voit saada sen pienellä rahalla. Muuten on kai toivottava, että jollakin täällä on sopiva pala. ;) Itsellänikin on muutama rima VT minetit, mutta ei yhtään 50*50.

pag sanoi:
Hei, tarvitsisin pienen palan minerittiä laitettavaksi takkaputken yläpuolelle, noin 50x50cm riittäisi. Rakennustavaraliikkeeni myy vain 240x120 kokoisia, jotka maksavat yli 600 kruunua 13mm levystä.

Mistä voisi saada pienempiä paloja?

Terveisin
Pagge
Niin erilaista se voi olla, meidän rakennustarvikekauppa sahaa paloja mineritistä. Ehkä juuri siksi, että niin monet eivät tarvitse kokonaista levyä? Me ostimme 1 kokonaisen ja 1 puolikkaan levyn ;)
Soita muihin rakennustarvikeliikkeisiin ja kysy :-/

C
Olen nähnyt neliönmuotoisia noin 120x120 levyjä K-rauta:ssa. Ei valitettavasti mitään tietoa hinnasta...

Moi Pagge
Minulla on jäljellä hieman Minerit-levyjä, kun rakensin taloani.
En ole ihan varma, mikä niiden paksuus on.
Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut, niin tarkistan asian.
Asun Trollhättanissa.

Minulla on ylimääräisiä 8mm minerit paloja. Asun Göteborgissa. Ne voi vain tulla noutamaan.
/CC

Hei, hei ja kiitos vastauksista!

Täytyy katsoa, josko voisin ottaa yhteyttä johonkuhun foorumikollegaan ja nähdä, voisiko yhtäkkiä säästää 600 kruunua...

Ystävällisin terveisin
Pagge

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.