Haluamme täydentää paneelin wc:ssä, jota remontoimme. Talo on vuodelta 1924 ja paneeli on osittain melko huonossa kunnossa ja tarvitsee vaihtoa. Olen etsinyt kaksipuoleista pontattua paneelia mitoiltaan 17x75 kaikista rakennustavarataloista, mutta se vaikuttaa mahdottomalta. Onko jollakulla tietoa mistä sellaista voi hankkia?

• Puu- ja komposiittilauta kylpyhuoneen paneelille, jossa henkilö pitelee levyä, etsii tuplavuorattua ponttia 17x75 mm.
Niklas Wulff Niklas Wulff sanoi:
Haluamme täydentää paneelia WC:ssä, jota remontoimme. Talo on vuodelta 1924 ja paneeli on osittain melko huonossa kunnossa ja se täytyy vaihtaa. Olen etsinyt kaksipuolista ponttilautaa mitoiltaan 17x75 kaikista rakennustavarataloista, mutta se vaikuttaa mahdottomalta. Tietääkö joku mistä sellaista voisi saada?
Hei!
Nyt meillä on ongelma löytää samat mitat, saitko sinä jotain oikeilla mitoilla, ja jos sait, mistä? :)

E Erini Aspegren sanoi:
Hei!
Meillä on nyt ongelmia löytää samoja mittoja, oletko löytänyt oikeankokoista ja mistä? :)
Valitettavasti en, ratkaisin sen toisella tavalla.

Totte_S
Sanoisin, että sinun pitäisi yrittää löytää pienempi sahanpuru/höyläys, joka ratkaisee sen puolestasi. Vaihtoehtoisesti iloinen amatööri, jolla on oikeat välineet, jos kyseessä on vain muutama kymmenen metriä, niin se on mahdollista jyrsiä esiin yksinkertaisemmilla työkaluilla. Ostin paikalliselta sahalta 20 vuotta sitten, mutta saha on myyty ja koneet viety ulkomaille.

• Tykkään
Festlund ja 1 muu
  • Laddar…
T
Uskon myös pienempään sahaan/höyläämöön, mutta muuten Panel och list Tukholmassa voi valmistaa erilaisia paneeleja. Tällä sivulla uskoisin, että kyseessä on niin sanottu V-fasadi paneeli, joka vastaa sinulla olevaa: https://www.panelochlist.se/produkter/paneler/ovrig-panel

Valitettavasti se ei ole varastotavaraa, joten se luultavasti maksaa jonkin verran perushinnassa ja sitten per metri, joten jos ei tarvita monta metriä, se tulee melko kalliiksi. Jos tarvitaan suurempia määriä, perustamiskustannus jakautuu monille juoksumetreille. Tutkin tätä, kun laajensimme ja halusimme samanlaisen verhouslaudan kuin jo oli, mutta siitä tuli kustannus, jota emme pitäneet etusijalla, ja minun piti ratkaista se toisin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.