8 000 lukukertaa ·
4 vastausta
8k lukukertaa
4 vastausta
Ostaa alumiiniprofiileja
Hei, ajattelin heittää kysymyksen jollekin, joka tietää. Mistä voi löytää alumiiniprofiileja? sellaisia, joissa on uria ja joita käytetään hyllyjärjestelmissä ja muissa rakenteissa, luulen, että niitä kutsutaan T-uraa.
Netistä löytyy muutamia, mutta he myyvät 6 metrin pituisia ja enimmäkseen yrityksille? Toivotonta... tietääkö joku, mistä voi ostaa esim. 2 metrin pituisia ja ei konttia täynnä, vaan vain pari kappaletta?
Kiitos etukäteen...
Netistä löytyy muutamia, mutta he myyvät 6 metrin pituisia ja enimmäkseen yrityksille? Toivotonta... tietääkö joku, mistä voi ostaa esim. 2 metrin pituisia ja ei konttia täynnä, vaan vain pari kappaletta?
Kiitos etukäteen...
Jos kyseessä on pieni määrä materiaalia, voit mennä johonkin paikalliseen peltifirmaan pullapussin kanssa, niin näet, että asia järjestyy. Usein on olemassa ylijäämäpaloja ja väärintilauksia, joista voi ottaa. Jos tarvitset suurempia määriä, mene samaan paikkaan ja kysy, mitä se maksaa.
Rakensin aluksi kolmesta IKEA LACK -pöydästä, mutta ne olivat aivan liian epävakaat ja vaikuttivat siksi tulosteisiini. Katselin sitten IVAR-hyllyjärjestelmää, mutta epäilen jos se on kestävä, koska minun on kiinnitettävä pleksilasi runkoon ruuvaamalla, eikä sitä voi käyttää uudelleen tai säätää tulevaisuudessa.
Olen katsellut motedis.se, ratrig.com, kjell.com ja alucon.se erilaisia alumiiniprofiileja, joilla on järkevät toimitusajat. Näyttää siltä, että motedis.se tarjoaa lyömättömät hinnat profiileista, mutta ruuvit maksavat maltaita. Päinvastoin on kjell.com... Lopulta kaikilla on suunnilleen sama hintataso! Olenko katsonut vääriä ruuveja motedis?
Ajatuksena on rakentaa kotelo pleksilasilla ja sijoittaa 3D-tulostin sen sisään. Ylhäälle tulee rullata filamentti ja sen päälle tulee olla tähän tarkoitukseen tarvittavat työkalut. ELI 12 kpl 500mm ja 4 kpl 1000mm.
TL: DR, vakaa kotelo, 3D-tulostin, laajennusmahdollisuudet, alumiini tai puu?
Olen katsellut motedis.se, ratrig.com, kjell.com ja alucon.se erilaisia alumiiniprofiileja, joilla on järkevät toimitusajat. Näyttää siltä, että motedis.se tarjoaa lyömättömät hinnat profiileista, mutta ruuvit maksavat maltaita. Päinvastoin on kjell.com... Lopulta kaikilla on suunnilleen sama hintataso! Olenko katsonut vääriä ruuveja motedis?
Ajatuksena on rakentaa kotelo pleksilasilla ja sijoittaa 3D-tulostin sen sisään. Ylhäälle tulee rullata filamentti ja sen päälle tulee olla tähän tarkoitukseen tarvittavat työkalut. ELI 12 kpl 500mm ja 4 kpl 1000mm.
TL: DR, vakaa kotelo, 3D-tulostin, laajennusmahdollisuudet, alumiini tai puu?
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi