F FellanD sanoi:
Kuulostaa siltä, että olet valmis ottamaan riskin talon vuoksi. Ei pidä aliarvioida vatsan tunnetta.

Ilman tietoa lämmitysjärjestelmästä en laittaisi liikaa toivoa siihen. En tiedä, millaisia järjestelmiä ne ovat; mutta lämmitys kylmässä betonilattiassa väitetään voivan aiheuttaa kosteuden kulkemista "väärään" suuntaan. Siksi lattialämmityksen kuvaukset suosittelevat paljon eristämistä alapuolelle ja kosteussulun sijoittamista "oikeaan" paikkaan.

En ole asiantuntija, mutta kehotan miettimään asioita, jotta et pettyisi.
voin nyt kertoa miten kävi, soitin välittäjälle ja kerroin löydöstäni.
Hän vaikutti oikeasti huolestuneelta ja sanoi, että se ei ole hyvä asia, että kyseessä voi olla suuri työ. Hän kuulosti vilpittömästi huolestuneelta, oletan että hänellä ei ole velvollisuutta välittää eteenpäin mitään mitä olen löytänyt (jos se edes on jotain) Tarjosin kuitenkin tarjouksen, jossa otin huomioon, että edessä saattaa olla iso työ. Oli vain yksi toinen tarjoaja ja hän tarjosi 400 tkr enemmän kuin minä. En halua liian tarkasti osoittaa, mutta kyseessä on mies, joka omistaa suuremman yrityksen ja ostaa talon äidilleen, ilmeisesti hän oli esittelyssä mukana arkkitehdin kanssa ja aikoo purkaa kaiken. En varmaan koskaan ollut mukana kilpailussa, koska heidän taloudellinen voimansa on huomattavasti suurempi kuin minun. Uteliaana aion tarkkailla taloa, koska olen usein alueella, jos he alkavat suuremman remontin, kysyn heiltä, mihin päätyivät kun/jos he purkivat kaiken.

• Tykkään
Sthlm_
  • Laddar…
A
Voit lopettaa sen mittauksen, sillä 12-14 prosenttia on normaalia meidän ilmastossamme. Joten ota olut ja nauti siitä😀

• Tykkään
mikethebik
  • Laddar…
T Tommy12345302 sanoi:
se on kaveri, joka omistaa isomman yrityksen
Millä toimialalla?

spikplanka spikplanka sanoi:
Millä alalla?
kiinteistöt, vanha yritys melko suuri,

T Tommy12345302 sanoi:
kiinteistöt, vanha yritys kohtuullisen suuri,
he asuvat muuten samalla kadulla,

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.