K kloka_elin #1 Jäsen · 604 viestiä 25 hel 2006 klo 09:41 kloka_elin Jäsen 604 viestiä 25 hel 2006 klo 09:41 #1 Onko kukaan ostanut platonmattoa Puolassa? Tai tietääkö joku, mitä se on puolaksi? /elin