Ajattelin rakentaa kylmätallin ja vahvistaa seinärakenteet jonkinlaisella levymateriaalilla.
Yksi ehdotus on osb-levyt, mutta monet pitävät niitä liian kosteusherkkinä.
Onko muita ehdotuksia sopivaksi levyksi?
Raakapontti onkin yksi vaihtoehto. Jos haluat levymateriaalia, niin vaihtoehdot ovat vaneri ja lastulevy, mutta ne ovat suunnilleen yhtä herkkiä kosteudelle kuin OSB.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.