1 034 lukukertaa ·
5 vastausta
1k lukukertaa
5 vastausta
OSB ja kipsilevy autotallissa
Hei,
Olen kunnostanut talon, jossa olen poistanut vanhat kipsilevyt ja asentanut OSB-levyt ja uudet kipsilevyt.
Joillakin seinillä olen vain asentanut ylimääräisiä kipsilevyjä suoraan olemassa olevien kipsiseinien päälle.
Nyt aion käsitellä autotallia, jossa haluamme pystyä laittamaan hyllyjä ja vastaavia seinille, mutta siellä on nyt vain kipsilevyjä.
Onko jotain erityistä, mitä tulisi ottaa huomioon autotallia remontoidessa (esim. kosteus, palosuojaus tai vastaava), vai voiko asettaa OSB- ja kipsilevyt kuten tavallisesti?
Ja voiko OSB-levyt asentaa suoraan olemassa olevan kipsilevyn päälle ja sen jälkeen uuden kipsilevyn, jotta ei tarvitse purkaa vanhaa?
Kiitos etukäteen
Olen kunnostanut talon, jossa olen poistanut vanhat kipsilevyt ja asentanut OSB-levyt ja uudet kipsilevyt.
Joillakin seinillä olen vain asentanut ylimääräisiä kipsilevyjä suoraan olemassa olevien kipsiseinien päälle.
Nyt aion käsitellä autotallia, jossa haluamme pystyä laittamaan hyllyjä ja vastaavia seinille, mutta siellä on nyt vain kipsilevyjä.
Onko jotain erityistä, mitä tulisi ottaa huomioon autotallia remontoidessa (esim. kosteus, palosuojaus tai vastaava), vai voiko asettaa OSB- ja kipsilevyt kuten tavallisesti?
Ja voiko OSB-levyt asentaa suoraan olemassa olevan kipsilevyn päälle ja sen jälkeen uuden kipsilevyn, jotta ei tarvitse purkaa vanhaa?
Kiitos etukäteen
jos on betonilattia, niin pitäisi olla vähintään 6-7 mm rako lattian ja levyjen välillä, jotta ne eivät voi imeä kosteuttaE evoline sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Voiko remonttikipsilevyä laittaa OSB-levyn päälle?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Plugg eller inte? Dubbelgips + OSB
Inredning -
Hur vändaOSB och gipsskivor i garaget
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Hur lösa övergång mellan garagegolv och gips/osb-skivor
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Voiko OSB-levyä asentaa gyproc-levyn päälle autotallissa?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka