Fasadipaneelin vaihdon yhteydessä huomasimme, että pieni osa (noin 50cm) siitä, mitä luulen kutsuttavan sylliksi, oli lahonnut. Ne ovat lautoja, jotka makaa suoraan muurattua perustusta vasten. Katso kuvat. En tunne itseäni tarpeeksi varmaksi vaihtamaan itse, ja ihmettelen, miten pitäisi edetä. Keneen pitäisi ottaa yhteyttä ja missä järjestyksessä (rakennusinsinööri, puuseppä, tarkastaja jne). Pitäisikö ottaa joku katsomaan loputkin perustuksista? Ulkoverhous näyttää hyvältä muualla talossa, mutta ehkä se ei takaa, että syllit ovat kunnossa? Mitä tämä voi maksaa? Ja miten toimimme seinän kanssa sillä välin, kun ei ole paneelia? Muovitetaanko se? Paljon kysymyksiä tästä ja kiitollinen kaikista vastauksista.