Ajattelin putsata tämän, luuletteko että onnistun ilman että siirrän kamiinaa? Se on kesämökilläni.

En ole koskaan aikaisemmin putsannut, sen voinee mainita... ja anteeksi kuva, mutta se oli ainoa, jonka löysin, joka kelpasi "muurista" takana. Se on tehty kevytbetonista. :|

/Christian

• Kesämökin sisustus; huonekalujen rakentamista. Takana takka ja muuri kevyestä betonista. Lattialla kokoonpanovaiheessa oleva puinen rakenne.
Jos haluatte, voitte mielellään antaa joitakin konkreettisia vinkkejä myös, jos on mahdollista puhdistaa nimittäin.

/C

Joku?

D
Luulen, että siitä tulee liian ahdasta erityisesti kamiinan vasemmalla puolella.

Valitettavasti luulen, että jopa ammattilainen pitäisi vaikeana puhdistaa tiukasti takan takaa ja saada täydellinen lopputulos. Olen aloittelijana valinnut puhdistaa vastaavan suojamuurin omassa kodissani kipsilaastilla, joka on helppokäyttöinen ja suosittelun arvoinen.

Herkulliset seinät, by the way.

Tässä näkee vähän paremmin kuinka paljon tilaa on. Sama etäisyys taaksepäin kuin sivulle.

Edelleen liian ahdasta? Voi sanoa, että minut huijattiin tähän... joten en ole itse asettanut itseäni tähän asemaan. :( Mieluiten haluaisin yrittää lyödä sitä vähän havuilla saadakseni vähän epätasaisen ulkonäön kuten ennen vanhaan. Mutta ehkä niin ei tehdä??

Mutta näin käy, kun ei ota tarjousta paperilla...

Jos ei voi puhdistaa, niin sitten on valettava betoniin levyt ja asetettava ne paikalleen. :|

/Christian

Voisitko kietoa kamiinan jonkinlaiseen muoviin suojataksesi sen roiskeilta?

20 cm vapaasti? luulen, että se toimii.

S
sinä hoidat sen. kokeile myös lastoilla.
sinä tulet ratkaisemaan sen

Vaihtoehto #2 on varmaan kipsata paska ja sitten maalata värillä + jyvillä (rakennusaine). Mutta uskaltaako laittaa kipsilevyn hellan taakse? Mietin lähinnä paperia, vaikka sen maalaisikin.

Kommentteja?

Vau, täällä vastataan nopeasti. Joo, mutta se on noin 20 cm takana. Kuitenkin kaikkiin osiin ulottuu ilman suurempia ongelmia.

Sitten kokeilen puhdistaa :)

Sitten etsin vain, miten putsaan :)

S
tasoitus ja sitten struktuuriväri. ei kipsilevyä siinä tapauksessa

D
Siellä oli huomattavasti enemmän tilaa kuin miltä näytti ensimmäisessä kuvassa. Tuo ei ehdottomasti ole mikään ongelma kipsilaastilla eikä pitäisi edes olla mikään ongelma kc-laastilla.

Näyttää olevan mukava mökki! Valitettavasti en voi antaa neuvoja koskien rappausta, olen valitettavasti rappausanalfabeetti. Sitten tyhmä kysymys, miksi ei rabattu ennen kuin kamiina tuli paikalleen?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.