Ei
 
  • Tykkään
Noakpoak
  • Laddar…
N Noakpoak sanoi:
Katso kysymys otsikossa, mitä sanotte?
Ehkä, rakennusvuosi?
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Ehkä, rakennusvuosi?
69
 
N Noakpoak sanoi:
69
Seinäeristys?
 
  • Tykkään
Noakpoak
  • Laddar…
Väitan, että se on kivivilla ja makulatuuripaperi.
 
  • Tykkään
Noakpoak
  • Laddar…
Kuten kimmeltää ja sitten lasivilla, joka oli ennen yleinen seinissä, mutta enimmäkseen ulkopuolella paneelin alla.
 
  • Tykkään
Noakpoak
  • Laddar…
Fotografen Fotografen sanoi:
Väittäisin, että se on kivivillaa ja pahvia.
Se, mihin reagoin, oli värin ero keltaisen ja tummemman villan välillä - eli
tummempaa ihmettelen.
 
  • Kuva erivärisistä eristevilloista, joissa näkyy vaaleankeltainen ja tummempisävyinen villa.
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Seinäeristys?
Katto
 
J jonaserik sanoi:
Aivan kuin kimaltelee ja sitten lasivilla, joka oli ennen vanhaan yleinen seinissä, mutta enimmäkseen ulkopuolella paneelin alla.
Eternitlevyä on seinässä, mutta kysymys koskee kattoa.
 
N Noakpoak sanoi:
Se mihin reagoin, oli värin ero keltaisen ja tummemman villan välillä - eli se
Tumma on se, jota ihmettelen
Tuo tumma on varmaan lika/sumu. Arvailen, ettei asbesti. Lähetä testaukseen, jos olet huolissasi.
 
  • Tykkään
tergo ja 2 muuta
  • Laddar…
Näyttää enemmän lasivillalta ja pahvilta ympäriltä -70
 
  • Tykkään
Noakpoak
  • Laddar…

Paras vastaus

Se on varmasti ei asbesti, sitä ei käytetty eristeenä välipohjissa, vaan se on todennäköisesti mineraalivillaa, joka on värjäytynyt mahdollisesti vuotavien rakojen takia. Kun vedetään niiden yli, ne muuttuvat tummiksi ja joskus mustiksi.
 
  • Tykkään
Dr Benz ja 2 muuta
  • Laddar…
J jonaserik sanoi:
Se ei ole varmasti asbestiä, sitä ei käytetty eristeenä lattianiskojen välissä, vaan se on luultavasti mineraalivillaa, joka on värjäytynyt ehkä tiiviiden rakojen vuoksi. Veto vetää siihen, joten se muuttuu tummaksi ja joskus mustaksi.
Ah kiitos 🙏
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Tumma on varmaan likaa/pölyä. Arvelen, ettei ole asbestia. Lähetä näyte, jos olet huolissasi.
Kiitos avusta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.