4 432 lukukertaa ·
19 vastausta
4k lukukertaa
19 vastausta
Onko tämä eriste asbestia?
Harrastajasähköasentaja
· E
· 15 368 viestiä
Väitan, että se on kivivilla ja makulatuuripaperi.
Näyttää enemmän lasivillalta ja pahvilta ympäriltä -70
Paras vastaus
Se on varmasti ei asbesti, sitä ei käytetty eristeenä välipohjissa, vaan se on todennäköisesti mineraalivillaa, joka on värjäytynyt mahdollisesti vuotavien rakojen takia. Kun vedetään niiden yli, ne muuttuvat tummiksi ja joskus mustiksi.


