10 441 lukukertaa ·
17 vastausta
10k lukukertaa
17 vastausta
onko tämä asbestia?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se näyttää eterniittilevyltä (eli asbestisementiltä). Kuitenkin hieman hämmentävä väriero kuvien välillä.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 viestiä
Voi myös olla kuitusementtilevy.
Milloin hän asensi sen ja ostettiinko se silloin uutena?
Milloin hän asensi sen ja ostettiinko se silloin uutena?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Alempi kuva tuntuu enemmän tyypilliseltä eternitiltä. Mutta kuten 13th Marine kirjoittaa, ostoajankohta sanoo paljon.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 viestiä
Asbestia ei ole käytetty sitten 70-luvun puolivälin, joten todennäköisyydet tuntuvat erittäin pieniltä, että hän olisi saanut sellaisen käsiinsä.
Talon omistaja
· Skåne
· 5 382 viestiä
Oletko ostanut sen viimeisen 20 vuoden aikana, se on Steni-levy! Tai Minarit eri tuotemerkki nimellä.
Viimeksi muokattu:
Löysin flamlantilaisen verkkosivuston (kierrätysasema) asbestista. He kuvaavat yksinkertaisen testin, jonka voit suorittaa itse https://www.geel.be/product.aspx?id=2642
Testin käännös Liekkitesti
Jos tietyssä materiaalissa on asbestia, voit helposti testata sen itse: Ota pala epäiltyä materiaalia ja pidä sitä liekissä. Kun näet kuitujen jatkavan hehkumista ja ne eivät muoto muutu, sinun on käsiteltävä asbestia. Ennen kuin ryhdyt toimiin: lue tämä esite ensin. Ajattelemattomuus ja paniikki vaikuttavat haitallisesti.
Testin käännös Liekkitesti
Jos tietyssä materiaalissa on asbestia, voit helposti testata sen itse: Ota pala epäiltyä materiaalia ja pidä sitä liekissä. Kun näet kuitujen jatkavan hehkumista ja ne eivät muoto muutu, sinun on käsiteltävä asbestia. Ennen kuin ryhdyt toimiin: lue tämä esite ensin. Ajattelemattomuus ja paniikki vaikuttavat haitallisesti.