Se käy varmasti fix/fog:lla, mutta mietin josko se ei palaa takaisin jauhemuotoon jonkin ajan käytön jälkeen?
Ostin spislera:a Bauhausista keittiöuuniini, sitä sinun pitäisi pystyä käyttämään.
Kiitos vinkeistä, katsotaan kokeilenko ensin fixillä tai saumalaastilla ja sitten tulenkestävällä savella tai takkasavella jos se murenee.
Inspo alla, missä kulho tulee vanhasta rikki menneestä webergrillistä, jonka pohjassa on pieniä reikiä (joka on myös erittäin ohut), joten ajattelin, että noin sentin kerros jotain laastia voisi olla hyvä.
Jos laitat levyn suoraan alle, niin laasti varmasti halkeaa ja murenee pieniksi paloiksi. Laita verkko reikien päälle ja sen jälkeen kerros soraa suojataksesi sekä levyn että verkon.
Itse asettaisin IKEAn pastakorin (5 l kattiloille) ja sitten polttaisin siinä, mutta se on lähinnä siksi, että säästää puuta ja antaa tasaisen lämmön. Laita silti verkko grillin pohjalle.
Jos aiot laittaa peltin suoraan alle, niin laasti varmasti halkeaa ja menee pieniksi paloiksi. Laita verkko reikien päälle ja sitten kerros soraa suojatakseen sekä peltiä että verkkoa.
Itse asettaisin sisään IKEA:n pastainsatsin (5 l kattiloille) ja polttaisin siinä, mutta se on enimmäkseen siksi, että se säästää puuta ja antaa tasaisen lämmön. Laita silti verkko grillin pohjalle.
Aion kokeilla soralla! Mutta se olisi hienoa, jos sora "pysyisi kiinni", koska ajattelin rakentaa sen niin, että kulhoa voi kiertää, jos haluaa sen täysin vaakasuoraksi. Luulen kuitenkin, että se useimmiten tulee olemaan kallistettuna kuten yllä olevassa kuvassa.
Pidän ajatuksesta durkslaget! Aion kokeilla sitä myös, googlasin hieman ja se vaikuttaa hyvältä tavalta polttaa käpyjä, joita minulla on valtavia määriä
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.