Se on muinaisvalettu
Löydettiin se betonilattian alta, jonka purimme

• Vanha, ruosteinen metalli-osa, löydetty betonilattian alta purkamisen yhteydessä.
  • Ruosteinen, forngjutet työkalu, löydetty betonilattian alta, sijaitsee laatta-alustalla ja sininen ämpäri taustalla.
  • Ruosteinen metalliesine, epäsäännöllinen muoto, löydetty purkutyömaalta betonilattian alta.
Näyttää siltä, että se on tehty upotettavaksi aallokkaan kuvion perusteella. Jokin tyyppinen ankkurointi? Hauska juttu koristeena ainakin.

• Tykkään
Torpet105
  • Laddar…
Näyttää tulevan tällaisesta.
auto

Blodsoppen
snuttjulle snuttjulle sanoi:
Näyttää tulevan tällaisesta.
[bild]
En usko niin, sillä sellaisia nauloja minulla on.
Mutta jännittävä vempain joka tapauksessa

• Tykkään
Torpet105
  • Laddar…
Voisiko se olla osa saranasta valua varten? Se ei liity rautateihin.

• Tykkään
Torpet105 ja 2 muuta
  • Laddar…
D Daniel 109 sanoi:
Voisiko se olla osa saranasta, joka on tarkoitettu upotettavaksi? Sillä ei ole mitään tekemistä rautateiden kanssa.
Minunkin arvaukseni. Saranaosa jonkinlaiseen luukkuun, joka on kiinnitetty tapilla tai pyöretangolla.

Blodsoppen Blodsoppen sanoi:
Sitä en usko, sillä sellaisia nauloja minulla on. Mutta jännä kapistus kuitenkin
Voitko ottaa kuvan sellaisesta "naulasta"?
Kuvassa on betoninen ratapölkky, jossa on valettu silmukka, jotta kiskot voidaan kiinnittää niitillä.

• Tykkään
Torpet105
  • Laddar…
Blodsoppen
snuttjulle snuttjulle sanoi:
Voisitko ottaa kuvan sellaisesta "piikistä"?
Kuvassa on betonipölkky, johon on valettu kiinnityssilmukka, jotta kisko voidaan kiinnittää krammilla.
Tiedän tarkalleen miltä ne näyttävät, mutta eivät kuten ts kuva.

Mielestäni kuvassa olevan ja minun kuvani yläosa on hyvin samanlainen, mutta eri tavoin ruosteinen. Muistelen, että niitä oli raiteiden varrella, joissa betonipölkyt olivat rikkoutuneet ja vaihdettu. Se oli vain ensimmäinen ajatukseni, kun näin sen.

• Tykkään
Incitament ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.