1 228 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Onko impreg+ parempi kuin galvanoitu?
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 052 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 052 viestiä
Vaimo osti voimakkaita ruuvipultteja, jotka olivat päällystetty gunnebos impreg plus -aineella. Paketin mukaan niiden pitäisi kestää korroosiota paremmin kuin muut pinnoitteet.
Mutta olen vähän skeptinen, onko joku verrannut niitä tavallisiin kuumasinkittyihin pultteihin, jotka lisäksi näyttävät huomattavasti voimakkaammilta samassa mitassa..?
Mutta olen vähän skeptinen, onko joku verrannut niitä tavallisiin kuumasinkittyihin pultteihin, jotka lisäksi näyttävät huomattavasti voimakkaammilta samassa mitassa..?
Ihana perstorpskiva, jolla ne makaavat, puhdasta 70-lukua.K Kallebo sanoi:Vaimo osti vahvoja puuruuvia, jotka oli päällystetty gunnebos impreg plus -kerroksella. Pakkauksen mukaan niiden pitäisi kestää korroosiota paremmin kuin muut pinnoitteet.
Mutta olen hieman epäileväinen, onko kukaan verrannut niitä tavallisiin kuumasinkittyihin pultteihin, jotka näyttävät lisäksi olevan huomattavasti vahvempia samassa koossa..?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Design Sigvard Bernadotte. Galvanoidut ranskalaiset ruuvit kestävät ikuisuuden.
Talon omistaja
· Malmö
· 167 viestiä
Mikä on ruuvien lujuusluokka? Onko ruuvin kannassa jotain leimattua?
Sileämpi pinta on kestävämpi korroosiota vastaan. Tämä pätee ainakin ruostumattomaan materiaaliin.
Sileämpi pinta on kestävämpi korroosiota vastaan. Tämä pätee ainakin ruostumattomaan materiaaliin.
Klikkaa tästä vastataksesi