Hei!

Nyt olen pysähtynyt kattolistojeni kanssa. Tämä oli todella vaikeaa minulle. En ymmärrä, miten minun pitäisi sahata saadakseni ne sopimaan yhteen. Käytän hålkälslist:a.

58201055523PM9b3e.jpg

01201054514PM5e36.jpg
 
Oli sama ongelma itse. Onko se sama hålkälslist vinossa katossa kuin sen alapuolella? Sitten uskon, että sitä ei voi ratkaista gersågning:lla, en onnistunut. Ajattelin ratkaista sen suorakaiteen muotoisella listalla vinon katon alla (joka on katossa). Ehkä en skugglist vinotettu puoli alaspäin, sitten syntyy vain pieni rako alhaalla, jos kattokaltevuus on 45 astetta.
 
Ohitin sen pitkällä seinällä. Viistokattoon asensin kattoreen ja suoraan osaan kattoa alkuperäinen kattolista on kiinnitetty. Kattoreen ei sovi kulmaan, paitsi että on vaikea saada sopiva kulmakulma oikein.

Erik
 
  • Huone, jossa on puulattia, kukkatapetti, sänky oikealla ja pöytä ikkunan edessä. Kaksi ikkunaa, joista toinen vinokattoisella seinällä.
Miljoonakaappausten jälkeen se tuntuu mahdottomalta. Mutta glipor vuoksi minun täytyy olla kattolistat kaikkialla.
Mitä mieltä olette siitä, että ajaisi kvartsstav alhaalla sen sijaan?
Kaltevuus on 30*. Joten menee seinää vasten 30* sahattu hålkäl. Sitten sitä vasten sopivan kokoinen kvartsstav. sitten LATEXFOG :)
 
Kolmikulmalista saattaa olla parempi kuin kvartsipyörö?
 
Onko sinulla tai tunnetko jonkun, jolla on jyrsijä? Silloin voit muuttaa listan kulmaa niin, että se sopii. Sekä hålkälslist, kvartsstav että trekantslist on tehty 90 asteen kulmaan.

Kitin raon seinän ja katon välissä. Sen jälkeen liimasin paperinauhan seinään niin, että se ulottui juuri kattoon saakka. Vaikeimmat kulmat, joissa listat kohtasivat, veistin käsin vetosahalla ja moraknivillä.

Erik
 
Viimeksi muokattu:
Olin itse saman ongelman edessä... Yritettyäni aivan liian monta vaihtoehtoa luovutin. Sen sijaan valmistin omat kulmapalat, mikä teki koko hommasta paljon, paljon helpompaa. Tuloksesta tuli mielestäni ja monen muidenkin mielestä erittäin onnistunut!
 
Tallica sanoi:
Oli itselläni sama ongelma... Yritettyäni aivan liian monta vaihtoehtoa luovutin. Valmistin sen sijaan omat kulmapalat, mikä teki koko prosessista paljon, paljon yksinkertaisemman. Tuloksena oli mielestäni ja monien muidenkin mielestä erittäin onnistunut!
Onko sinulla kuvallista todistusaineistoa tästä?
 
C
Se on täysin mahdollista, mutta täytyy sekä avata että sulkea yhtä aikaa, mitä tavalliset jiirisahat eivät pysty tekemään. Olen myös utelias siitä, miten aiot asettaa listan 90-asteen kulmaan 30 (60?)-asteen kulmassa ja saada sen näyttämään siistiltä.
 
Yritän järjestää kuvan illan aikana...
 
cheetah1 sanoi:
Se on täysin mahdollista, mutta täytyy sahata viistoon molempiin suuntiin samanaikaisesti, mitä tavalliset jiirisahat eivät pysty tekemään. Olen myös utelias, miten meinaat kiinnittää listan 90 asteen kulmaan 30 (60?)-asteen kulmassa ja saada sen näyttämään siistiltä.
Minäkin olen utelias siitä :)
 
cheetah1 sanoi:
Se on täysin mahdollista, mutta on sahattava viistosti molemmista suunnista samanaikaisesti, mitä tavalliset jiirisahat eivät pysty tekemään. Olen myös utelias, miten ajattelit laittaa listan 90 asteen kulmaan 30 (60?)-asteen kulmassa ja saada sen näyttämään hyvältä.
Sitä minäkin olen utelias tietämään :)
Olisiko minun pitänyt alun perin valita jokin toinen lista, joka sopii paremmin?
 
C
On todennäköisesti (?) tarkoitukseen sopivia listoja, sitten voit jatkaa kulmassa palikalla.
 
hei.

Yksi vaihtoehto on leikata se ulkoseinää vasten (matalaa seinää) suoraan. Toinen siinä kulmassa kuin katto on esiin moraknivillä ja kaivertaa vähän ja sitten hieman akryyliä ja maalia päälle. Oho, raot ovat poissa.

/ Vain minä
 
Kvartsilista, varmista että ostat ne joiden takapuoli on leikattu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.