Betonisokkeli kulkee punaisen viivan mukaan. Alus on vain laitettu eristystä kynnyksen alle suojaamatta sitä vedeltä ja kosteudelta.

Mikä on helpoin tapa korjata tämä? Valaa samaan tasoon kuin muu betonisokkeli tai voiko laittaa jonkinlaisen pellin tai vastaavan? Onko kuitusementtilevyjä, ehkä riittää laittaa levy, joka peittää eristyksen kynnyksen alla?

Kynnys on 30 mm maanpinnan yläpuolella.

• Ovi alhaalla, betonisokkeli merkitty punaisella viivalla. Ohuet eristeet kynnyksen alla, kysytään kosteus- ja vesitiiviyden parantamisesta.
Onko siellä sisäänkäynnin katos?
Voiko sinne asentaa sadevesikourun?
Suojaa eriste alareunasta tiivistysnauhalla ja joustavalla saumamassalla.

MrJay
Aseta pehmeä saumaus, esimerkiksi Sealflex 522, raon avaukseen drevin taakse. Silloin vesi ei pääse tunkeutumaan sisään.

T Tjrex sanoi:
Onko siellä sisäänkäyntikatos?
Voiko asentaa vesikourun?
Suojaa karmin alareuna bottningslistalla ja pehmeällä tiivisteellä.
ei varaston ovi talouden osassa. Vain autotallin kattolippa.
MrJay MrJay sanoi:
Levitä pehmeää tiivistettä, kuten Sealflex 522, raon aukkoon, jossa on eristettä sen takana. Silloin vettä ei pääse sisään.
Ajatteletko, että minun pitäisi eristää uudelleen uudella eristeellä ja sitten tiivistää tiivistemassalla?

Ongelma jonka olen nähnyt on, että pihakivet ovat samalla tasolla, ja kun sataa kunnolla, se on valunut kourun yli ja valunut kohti kynnystä.

MrJay
N Niklaspe sanoi:
Ajatteletko, että minun pitäisi laittaa uutta isolointia ja sitten tiivistää tiivistemassalla?
Tiivistä vain eristeen etupuoli kynnysaukossa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.