Olen lähdössä ostamaan vähän puutavaraa ja tarvitsen sahata, jotta se mahtuu autoon. Tiedän, että voi lainata käsisahan, mutta se on työlästä, kun on paljon sahattavaa. Onko kellään tietoa, miten he yleensä suhtautuvat siihen, että käyttää omaa mukaantuotua akkusaha joko sisällä sahausasemalla tai ulkona parkkipaikalla?
 
Jos olet maksanut vain virkkeestä, voit sahata sen niin paljon kuin haluat.
 
  • Tykkään
Festlund ja 2 muuta
  • Laddar…
Ei ongelmaa.
 
Rickard.
En usko, että on kovin suosittua aloittaa massiivinen massatyöskentely sisätiloissa ilman lastuimuria, mutta vähän logiikalla ja huomioimalla, kukaan ei ole koskaan sanonut minulle mitään aikaisemmin.
 
  • Tykkään
Papperspappan
  • Laddar…
W whiteout sanoi:
Aion ostaa vähän sahatavaraa ja tarvitsen pilkkoa se sopivaksi autoon. Tiedän, että voi lainata käsisahan, mutta se on raskasta, kun on paljon sahattavaa. Tietääkö kukaan, miten he tavallisesti suhtautuvat siihen, että käyttää omaa mukaan otettua akkusahaansa joko sisällä sahausasemalla tai ulkona parkkipaikalla?
Saat jopa tuoda oman autosi....😎
 
  • Tykkään
  • Haha
  • Rakastan
Golvgubben ja 4 muuta
  • Laddar…
Sahaa parkkipaikalla. Joissakin paikoissa on sahapöytiä ulkona, mikä on hyvä turvallisuuden kannalta. Muussa tapauksessa voi lukita pyörät kärryyn ja käyttää sitä tukena.
 
  • Tykkään
whiteout
  • Laddar…
Miten paikka on asettanut sahapöydän tylsän selkäsahan kanssa?

Paikassa kuten esimerkiksi Bauhaus drive through, jossa ne usein ovat ulkopuolella, minne pääsee vasta maksettuasi, kaikki viis veisaavat mitä teet. Riski on pikemminkin se, että vieressä oleva kaveri, joka haluaa välttää tylsää selkäsahaa, haluaa lainata konettasi.

Toisissa paikoissa suosittelisin kysymään ja se on yleensä ok. Viimeksi Beijerillä minulla oli mukana pyörösaha ja kysyin, koska sahastatio oli ennen luonnollista maksupistettä. Vaikka se oli suullisesti ok, sain kuitenkin katseita kuin olisin ollut idiootti muilta kuin henkilöltä, jota puhuin, joten täysin tavallista se ei ilmeisesti ollut. On mainittava, että heillä ei ollut omaa katkaisuasemaa, joten kyse ei ollut heidän maksunsa säästämisestä.
 
RoTe
Useimmat haluavat varmasti myös mitata leikkaamatonta puutavaraa, ja joskus on mahdotonta edes saada esim. rakennuslevyjä autoon sahaamatta jne... Välttelen aina sahalle menoa, erityisesti kun tarvitsen vain pienen määrän enkä halua peräkärryä.
 
En ole koskaan kokenut ongelmia sahatessani omalla johdottomalla sahallani. Olen aina lakaissut sahanpurut, jos heillä ei ole paikkaa sahata. Karl Hedinillä on sähköinen jiirisaha asiakkaille.
 
  • Tykkään
whiteout
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.