Eräs tuttu otti yhteyttä tänä iltana ja kysyi, haluanko ostaa puhallusvillaa.
Luulen, että se oli paroc nimeltään ja pakkaus oli 20 kg per säkki/paali.
Saisin sen 160:- kappalehinnalla, jos ostan vähintään 40m3.

Onko se hyvä hinta?

Rakennan parhaillaan autotallia, joka on 135 m2, ja aion eristää sen välipohjan (kylmäullakko), joten se olisi täydellinen siihen:) mutta eristäminen on ehkä ajankohtaista 2-3 vuoden päästä... Mutta jos hinta on hyvä, ehkä kannattaisi tarttua tilaisuuteen.. Joten onko se hyvä hinta?

279:- 17,6 kg:sta ottaa Byggmax.

S
jos se on kaksi-kolme eteenpäin, joka pitäisi eristää, niin jättäisin ostamatta.
vaikea säilyttää hyvin, vie paljon tilaa

Joo hän sanoi, että byggmax veloittaa noin 300:- joten 160:- tuntui hyvältä,

Joo, se on juuri tämä säilytysasia.. Voin varmaan tunkea vähän sinne tänne mutta mutta..

Muuten, käytetäänkö puhallusvillaa autotallin katossa? Olen ajatellut runkorakenteista kattoristikkoa, jotta voi olla kylmäullakko yläkerrassa.. Silloin puhallusvilla voisi olla aika hyvä verrattuna levyihin?

Onko se tavallista kivivillaa? 169:- / 20 kg Rockwool cheapyssa. Lisäksi he tarjoavat joskus kampanjoita kymmenen prosentin alennuksella, joten en ehkä ryntäisi suinpäin tuttavasi paalien perään.
Nyt voi olla, että lambdarvo eroaa huomattavasti, se vaikuttaa tietysti.

todennäköisesti tavallinen kivivilla, varmasti sama kuin cheapy.
koska asun Sundsvallin alueella, minulla on vaikeuksia ostaa cheapysta, koska lähin on Sandvikenissä.

kuljetus irtovillalle vaikuttaa maksavan 5000:- cheapyssa riippumatta siitä, kuinka paljon ostaa..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.