Hei !!
Käynnissä olevan remontin aikana löysin yhden jutun, enkä todellakaan tiedä mikä se on … ehkä voitte auttaa minua … kuva liitetty.

• Lattiahionta. Seinään upotettu harmaa ruuvi paljastettuna keskeneräisessä remontissa.
Mitä sinulla on seinän toisella puolella?

Näyttää siltä kuin vetotanko, jota käytetään vanhojen talojen koossapitämiseen.

Kuvassa näkyy ruuvin pää, jossa on muttereita. Jotta tiedät, mikä sen tehtävä on, sinun täytyy katsoa seinän toiselle puolelle.

Jos neliskanttinen aluslevy on löysä, ei siitä ole enää hyötyä, mutta ei ole täysin väärin, kuten toiset sanovat, että voi saada otteen toiselta puolelta seinää. Ehkä et tiedä, mihin seinä perustuu, se voi olla kallio, joka kallistuu ja eräänlainen ero seinän ja kallion välillä talon rakentamisen yhteydessä.

Centano Centano sanoi:
Mitä sinulla on toisella puolella seinää?
Ei mitään

Mutta näkyykö rauta toisella puolella ja onko se löysä, kolisee seinässä.

P
T Thorsten Grund sanoi:
Hei !!
Käynnissä olevassa remontissa olen löytänyt erään esineen ja minulla ei ole aavistustakaan, mitä se on... ehkä te voitte auttaa minua... kuva liitteenä.
Voisiko siinä olla ollut asekaappi tai kassakaappi, joka on ollut kiinnitettynä seinään?

Rejäl sanoi:
Voiko siinä olla ollut asekaappi tai kassakaappi, joka on kiinnitetty seinään?
Ehkä. Kuten sanottu, uskon ettei sillä ole mitään toimintoa.

P
T Thorsten Grund sanoi:
Ehkä. Kuten sanottu, luulen että sillä on jokin toiminto.
Jos mitään ei ole toisella puolella niin sen voi varmasti vain poistaa…

Rejäl sanoi:
Jos mitään ei ole toisella puolella, niin se on varmaan helppo poistaa…
Toinen puoli on ulkoseinä, rapattu.

P
T Thorsten Grund sanoi:
Toinen puoli on ulkoseinä, rapattu.
Haluatko poistaa sen?

Rejäl sanoi:
Vill du ta bort den?
Yes.

P
T Thorsten Grund sanoi:
Yes.
Jos se istuu tiukasti, niin sinun täytyy katkaista se pois...

Voit irrottaa mutterit, ne ovat lukittu toisiaan vasten, ja tunnustella pulttia, onko se löysä. Älä hakkaa sitä, koska ulkopinnan rappaus voi muuten tulla isoksi reiäksi. On parasta käyttää kulmahiomakonetta ja leikata se hieman sisäänpäin seinän sisäpuolelle ja sitten paikata/spaklata syntynyt reikä.

• Tykkään
Thorsten Grund ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.