4 129 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
ohut, kestävä, mieluiten tumma, levy työtasolle? vai kumimatto.
Olen siirtänyt yhteen kaksi teollista työpenkkiä, johon haluan laittaa levyn päälle, jotta se näyttää yhdeltä pitkältä penkiltä.
Mieluiten levyn tulisi olla tumma/musta.
Mutta minkälaisia levyjä minun pitäisi katsoa? Penkit ovat jo melko korkeita, joten mielellään sen ei pitäisi nostaa liikaa.
Voisin raaputtaa pois kaksi kumimattoa ja voittaa 3-4 mm... olisi hyvä, jos löytäisin sopivan maton korvaamaan ne.
Mieluiten levyn tulisi olla tumma/musta.
Mutta minkälaisia levyjä minun pitäisi katsoa? Penkit ovat jo melko korkeita, joten mielellään sen ei pitäisi nostaa liikaa.
Voisin raaputtaa pois kaksi kumimattoa ja voittaa 3-4 mm... olisi hyvä, jos löytäisin sopivan maton korvaamaan ne.
78x400cm
muovimatto on 2mm paksu.
Vaihtoehto 1. Löydä sopiva muovimatto ja korvaa vanhat
Vaihtoehto 2. Lisää levy päälle, 5-10mm luokka..
Vaihtoehto 3. Ehkä levy? mutta ei tunnu mukavalta materiaalilta työskennellä päällä..
Alla on melko paksu puulevy, joten kyse on vain mukavan pintakerroksen saamisesta.
muovimatto on 2mm paksu.
Vaihtoehto 1. Löydä sopiva muovimatto ja korvaa vanhat
Vaihtoehto 2. Lisää levy päälle, 5-10mm luokka..
Vaihtoehto 3. Ehkä levy? mutta ei tunnu mukavalta materiaalilta työskennellä päällä..
Alla on melko paksu puulevy, joten kyse on vain mukavan pintakerroksen saamisesta.
Viimeksi muokattu:
Halpa työtaso Ikeasta tai vastaavasta?
Muuten ajattelen filmivaneria. Se on ehkä vähän pehmeä pinnaltaan, jos siihen lyödään usein esineitä.
Ehkä 3mm levy 1m ruuvipenkin ympärillä, jos sinulla on sellainen. Sitten filmivaneria lopuille.
Muuten ajattelen filmivaneria. Se on ehkä vähän pehmeä pinnaltaan, jos siihen lyödään usein esineitä.
Ehkä 3mm levy 1m ruuvipenkin ympärillä, jos sinulla on sellainen. Sitten filmivaneria lopuille.
Klikkaa tästä vastataksesi