Hyvää päivää tänä aurinkoisena päivänä, onko joku, joka tuntee tämän merkin. Jotkut kaverit ovat maalanneet katon "betongpannorna" tällä. Näyttää hyvältä kokonaisuudessaan. Tiedän, että on paljon mielipiteitä katon maalaamisesta, mutta ei ole varaa vaihtaa.

Danin Danin sanoi:
Hyvää päivää tänä aurinkoisena päivänä, tietääkö joku tästä merkistä. Meillä on muutama kaveri, jotka ovat maalanneet katon, "betongpannorna", tällä. Näyttää hyvältä kokonaisuutena.
Tiedän, että on monia mielipiteitä katon maalaamisesta, mutta ei ole varaa vaihtaa sitä.
Olen juuri saanut neljä tarjousta katolleni ja jokainen käytti eri valmistajaa maalille. Ei näytä olevan suurta eroa niiden välillä pienen googlailun jälkeen, joten se on todennäköisesti yhtä hyvä kuin muutkin. Kun kyse on laattojen maalaamisesta, se on taloudellisesti erinomainen vaihtoehto, jos kaikki muu näyttää hyvältä, mielestäni. Kattoni on 280 neliömetriä, joten käsittely maaleineen ja odottaminen 10-15 vuotta ennen kuin on todella aika vaihtaa, on hyvin rahan arvoista.

G Ganescha sanoi:
Olen juuri saanut neljä tarjousta katolleni, ja kaikilla käytettiin eri valmistajien maaleja. Googletettuani vaikuttaa siltä, että niissä ei ole suurta eroa, joten se on varmaan yhtä hyvä kuin muutkin.
Mitä tulee laattojen maalaamiseen, pidän sitä taloudellisesti erinomaisena vaihtoehtona, jos kaikki muu näyttää hyvältä. Kattoni on 280 neliömetriä, joten käsittely mukaan lukien maali ja odottaminen 10-15 vuotta ennen kuin on oikeasti aika vaihtaa se, on rahan arvoista.

Siitä tuli upean näköinen, he käyttivät noin 8 ämpäriä kertaa 20 litraa. Joten noin 30m2 per ämpäri, hän sanoi. Mittanepot eivät ole tarkkoja, mutta uskon, että se sopii hyvin kahteen maalikerrokseen.

Sain myös ylimääräisen ämpärin varalle, jos tarvitaan.
Hinta 41000 kr pesulle ja maalaukselle.
Hinnan huomioon ottaen en luultavasti maalaisi paljon halvemmalla ja sillä aikaa voin tehdä töitä.

• Kelta-tiiliseinäinen talo, jossa on tumma puuverhoilu ja tiilikatto. Ikkuna punaisella markiisi. Terassi ja korkea taivas taustalla.
  • Tykkään
Ganescha
  • Laddar…
Täydellistä, suostuin juuri tarjoukseen, jonka hinta on 45000:-. Pesu ja maalaus. Jännittää nähdä tulos. Tikkurilas on maali, jota he tulevat käyttämään, sama merkki anti-algelle.

G Ganescha sanoi:
Täydellinen, hyväksyin juuri tarjouksen hintaan 45000:-. Pesu ja maalaus. Olen innokas näkemään tuloksen. Tikkurila on maali, jota he käyttävät, sama merkki anti-algella.
Olet varmasti enemmän kuin tyytyväinen, muistan, että pesemiseen meni 1 päivä ja maalaamiseen 1 päivä. Se sujui aika kätevästi. He olivat taitavia huolehtimaan turvallisuudesta, sillä heillä oli koko ajan turvavaljaat. Pesemisen ja maalaamisen välillä oli noin 6 viikkoa. Naapuri teki saman viime vuonna, jolloin he tekivät kaiken 2 päivässä, pesu ja maalaus. Ei algeainetta eikä turvavaljaita.

Nyt katsoin kuvia, kun naapuri maalasi, ja näin logon, se oli ihan sama yritys. Olin täysin unohtanut sen ja ajattelin, etten halua heitä :) näyttää siltä, että he ovat käyttäneet tänä vuonna parempaa alihankkijaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.