2 819 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Nousulevyn porras?
Mistä voi ostaa edullisia nousuja portaisiin? Olen tekemässä portaiden remonttia ja asennan uudet puuaskelmat, ajattelin laittaa valkoiset nousut, sillä vanhan portaani pinta on niin epätasainen ja vanha. Mitä nousuja te asennatte ja mistä niitä voi ostaa?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se riippuu hieman askelkorkeudesta. Spontade golvbrädor tai planhyvlad fur ovat varmaankin helpoimmat vaihtoehdot. Molempia löytyy useimmista rakennusliikkeistä.
P_Larsson
Talon omistaja
· Halmstad
· 18 viestiä
P_Larsson
Talon omistaja
- Halmstad
- 18 viestiä
Tuli hyvin.T trojlee sanoi:
Mitkä portaat asensit, Lundbergs kuten mainitsit aiemmin vai jotakin muuta?
Olen itse tilannut Lundbergsiltä. Olin toivonut, että ne saapuisivat viikon loppuun mennessä, jotta voisin asentaa ne viikonloppuna - mutta ei.
Onko sinulla hyviä kokemuksia jakaa kanssani ennen kuin aloitan saman projektin?
Itse portaat ovat puulattiaa, samaa kuin kellarissa, mihin tullaan alas, nousuportaat leikkasin valkoisista ikkunasyvennyksistä, se oli edullisinta.P_Larsson sanoi:
En ostanut sellaista mallia, jota voi käyttää mitatakseni portaat vaan leikkasin pappimallit ja käytin niitä mallina, kun leikkasin upotussahalla.
Jotakin mitä olisi pitänyt tehdä oli maalata kaikki valkoiseksi ennen askelten asentamista välttääkseni naamiointia, se säästää aikaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka rakennan portaat rinteeseen graniittilohkareilla porrasaskelmina?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Nariseva portaikko, ohuet pystypuut MDF:stä.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kuinka kiinnittää porrasaskelmat ja nousutikkaat parhaalla tavalla?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka