Mistä voi ostaa edullisia nousuja portaisiin? Olen tekemässä portaiden remonttia ja asennan uudet puuaskelmat, ajattelin laittaa valkoiset nousut, sillä vanhan portaani pinta on niin epätasainen ja vanha. Mitä nousuja te asennatte ja mistä niitä voi ostaa?

Se riippuu hieman askelkorkeudesta. Spontade golvbrädor tai planhyvlad fur ovat varmaankin helpoimmat vaihtoehdot. Molempia löytyy useimmista rakennusliikkeistä.

Huomasin, että lundbergsillä on valmiiksi maalattuja valkoisia vaiheaskelmia, mutta kaikilla.rakennustavarataloilla niitä ei ole. Mikä on näiden ja valkoiseksi maalatun fönstersmygin(mdf) ero?

Ennen:
Vasen esittää työkaluja ja irtonaisia puulastuja rappusten korjauksen aikana.
Jälkeen:
Moderni portaat, joissa valkoiset nousut ja tummat askelmat, ylätasosta kuvattu.

P_Larsson
T trojlee sanoi:
Ennen:
[kuva]
Jälkeen:
[kuva]
Tuli hyvin.

Mitkä portaat asensit, Lundbergs kuten mainitsit aiemmin vai jotakin muuta?
Olen itse tilannut Lundbergsiltä. Olin toivonut, että ne saapuisivat viikon loppuun mennessä, jotta voisin asentaa ne viikonloppuna - mutta ei.

Onko sinulla hyviä kokemuksia jakaa kanssani ennen kuin aloitan saman projektin?

P_Larsson P_Larsson sanoi:
Tuli hyvin.

Mitä portaita siitä tuli, Lundbergs kuten aiemmin kirjoitit vai jotakin muuta?
Olen itse tilannut Lundbergsilta. Toivoin, että ne saapuisivat viikon lopussa, jotta voisin asentaa ne viikonloppuna - mutta ei.

Onko sinulla hyviä kokemuksia jaettavaksi ennen kuin aloitan saman projektin?
Itse portaat ovat puulattiaa, samaa kuin kellarissa, mihin tullaan alas, nousuportaat leikkasin valkoisista ikkunasyvennyksistä, se oli edullisinta.
En ostanut sellaista mallia, jota voi käyttää mitatakseni portaat vaan leikkasin pappimallit ja käytin niitä mallina, kun leikkasin upotussahalla.
Jotakin mitä olisi pitänyt tehdä oli maalata kaikki valkoiseksi ennen askelten asentamista välttääkseni naamiointia, se säästää aikaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.