On ongelma betonisella sadevesikaivolla. Siinä on jonkin verran halkeamia. Aiomme korjata ne käyttämällä cementfog, luulen että se on nimeltään näin.
Ongelmana on, että meidän täytyy korottaa kaivoa niin, että se on maan tasolla. Nyt se on 40 cm maan alla. Miten minun pitäisi toimia? Pitäisikö minun valaa korotus vai muurata se? Tarvitsenko teräksisiä raudoituksia, kun valan/muurtaan? Voiko haljeta, jos poraan teräksiset raudoitukset reunoihin?
Se pitäisi korottaa 40 cm.
Olen ajatellut, että voisi ehkä täyttää laastilla sisäosassa, jotta siitä tulee tasainen pinta ja sitten muurata kaivon päälle?
Osta putki, uskon että ne ovat metrin, leikkaa kulmahiomakoneella ja kivi levyllä, se kuluu hieman kun raudoitus tulee, mutta helpoin ja paras, vähiten työtä, tiivistä sauma vähän sementillä, ei valua, tulee vain ongelmia
Betoniputket, joiden halkaisija on 30 cm, ovat painavia. En tiedä, kestääkö kaivo sen painon. Olen katsonut yritystä nimeltä Götlunda betong ja heidän putkensa painavat 120 kg.
Betoniputket, joiden halkaisija on 30 cm, ovat raskaita. En tiedä, kestääkö kaivo sen painon.
Olen tarkistanut yrityksen nimeltä Götlunda betong, ja heidän putkensa painaa 120 kg.
En tiedä, miten tekisin kaivon kanssa?
Täytä maan sisällä oleva osa aivan reunaan asti ja tamppaa ympäriltä niin tiiviiksi kuin mahdollista, ja aseta leikattu osa päälle, niin se kestää.