Hei, kuten yllä mainittiin, haluan nostaa tallin kattopalkit kuvassa ylempänä olevaan kohtaan saadakseni suuremman kattokorkeuden. Talli on noin 8x8 metriä. Kuinka te olisitte kehikkoineet sen?
Lyhyt vastaus on, etten olisi tehnyt sitä lainkaan.
Olen värittänyt kuvasi näyttämään voimia. Sininen on ylöspäin suuntautuva paine, ja voit nähdä, että kaikki, sekä koko kattoristikko että hammarbandet, lopulta lepäävät juuri sen palkin päällä, jonka haluat poistaa "säätämällä" jotain jonnekin. Oranssi osoittaa ulospäin suuntautuvaa painetta, ja oranssilla merkityt pitävät seinät yhdessä ja estävät niitä leviämästä ulospäin. Rakenne toimii kokonaisuutena, joten on hyvin vaikeaa vain muuttaa yhtä komponenttia. Jos kattokorkeus on todella tärkeä, on oikeastaan vain kaksi ratkaisua, rakentaa uusi halutulla kattokorkeudella tai hankkia pienempiä hevosia (minulla on käsitys, että vaatimus kattokorkeudelle on suhteessa säkäkorkeuteen).
Kiitos, kyllä tiedän, mitkä mitat ovat tarpeen hevosten kattokorkeudelle, siksi kysynkin, onko mahdollista muuttaa nykyistä rakennetta, koska katon korkeus ei riitä sellaisenaan.
Toivon voivani siirtää ylös/ asettaa uudet palkit, jotka pitävät seinät paikallaan hieman korkeammalle oranssille alueelle. Kyse on yhteensä 3 palkista, joiden pituus on 8 m.
Kiitos, kyllä olen perillä siitä, minkälaisia mittoja tarvitsen hevosten takia, siksi kysyn, onko mahdollista muuttaa, koska nykyinen kattokorkeus ei riitä.
Toiveeni on siirtää ylös/sijoittaa uusia palkkeja, jotka pitävät seinät sisällä hieman korkeammalle oranssille. Kyse on yhteensä 3 palkista 8 m:llä.
Korota kattoa sen sijaan ja rakenna uudet korkeammat seinät.
Hei, kuten mainittiin yllä, haluan nostaa tallin katon palkit ylemmäksi kuvaa saadakseni korkeampaa huonekorkeutta. Talli on noin 8x8 metriä. Miten olisitte rakentaneet uudet tukipalkit?
Kuvassa olevat punaiset pylväät voidaan esimerkiksi vaihtaa pidempiin saman kokoisiin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.