Hei. Tarvitsee rakentaa pieni parvi tavaroiden/muuttojen jne. säilyttämiseen autotallin sisällä.
Toimiiko, että käytän 120*45 kaikkien palkkien kanssa kuvan mukaan, cc60 ja jänneväli autotallin yli 3,6 m?
Laitan 22 mm lattialastulevyjä palkkien päälle ja haluan lastata sinne kohtalaisesti tavaroita (mukaan lukien minä itse ryömimässä).
Vai täytyykö minun kasvattaa mittoja?
Vai onko hyvä kiinnittää ruuviliitokset kuin silmukka parven ympärille ja kiinnittää ne kattotuoleihin kuvan mukaan?

Terveisin
//Staffan

• 3D-kuva autotallin sisätilasta, jossa hahmo seisoo suunnitellun varastoparven alla. Parvessa on näkyvillä palkit ja rakenteelliset yksityiskohdat.
Vaikuttaa hieman heikolta, mielestäni. Ei ole mitään ohjelmia siinä tietokoneessa, jossa istun nyt, joten en voi tarkistaa tarkemmin.

Ajattele näin: Sinulla tulee olemaan paljon tavaraa pysyvästi siellä ylhäällä kosteassa ympäristössä. Puu tulee silloin "ryömimään", kuten sanotaan hienokielellä, melko paljon ja saat banaanin muotoisen alapuolen kiskoihin. Mitä heikommat kiskot, sitä enemmän banaani. Tämän välttämiseksi sinun pitäisi
1. Lisätä mittoja ainakin 45*170:een.
2. Ruuviliimata lastulevy kiskoihin. Vedä liimajuova kiskon yläpuolelle, aseta levy paikoilleen ja ruuvaa sitten esimerkiksi 4x75 mm lastulevyruuveilla c/c 250 pitkin koko kiskoa. Tässä voi ruuvinväännin olla hyödyllinen, ellet ole todella vahva ja kestävä...

Vain hieman ajatuksia yksinkertaisesti, jollain muulla voi olla enemmän neuvoja.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.